Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος μιλά (ΒΙΝΤΕΟ) για τον γιατρό Π. Σπύρου, για τον Θέμο και για το νέο κανάλι GR


Τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο δεν τον έχω συναντήσει ποτέ μου, αλλά «έτυχε» να έχει ασχοληθεί μαζί μου και να έχω ασχοληθεί μαζί του.

  === Όταν είχα το πρόβλημα, με τις ΣΤΗ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΠΟΥΣΤΙΕΣ των Αβραμόπουλου – Σαμπατακάκη και τη πλαστογράφηση των πρακτικών επιλογής επιθεωρητών ΣΕΥΥΠ του 2008, που έκαναν για να με ξεφορτωθούν, είχα βομβαρδισμό προτάσεων για να μιλήσω και για πρώτη φορά εντυπωσιάστηκα, με την ευκολία με την οποία μεγαλοδημοσιογράφοι, αποκτούν γρήγορη πρόσβαση στο τηλέφωνό σου!!!
  === Από αυτούς που στη κυριολεξία με πίεζαν επί μέρες, με τους οποίους δέχθηκα να μιλήσω, ο ένας ήταν άμεσος συνεργάτης του Μάκη και ο άλλος ήταν ο Θάνος Πασχάλης. Και οι δύο σεβάστηκαν την επιθυμία μου να μη βγω στο γυαλί, επειδή είχα προβλήματα υγείας και δεν επιθυμούσα αντιπαραθέσεις.
  === Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος παρουσίασε δημοσιογραφικά το «θέμα μου» τουλάχιστον σε δύο εκπομπές του, κατά τρόπο που με ικανοποίησε. Και αυτό να μην υπήρχε, πάλι τα συν που του προσμετρώ στη δουλειά που κάνει, είναι περισσότερα από τα πλην. Δεν πρέπει να παραβλέπουμε, ότι δύσκολα ένα κανάλι ή μια εφημερίδα, μπορεί να πληρώνει αυτά που παράγει ο Μάκης. Αυτό τον έχει εξαναγκάσει να είναι ο ίδιος «εργοδότης» του ….εαυτού του, με ότι αυτό σημαίνει ή συνεπάγεται, σε συνθήκες άγριου ανταγωνισμού και λειτουργίας κανόνων ελεύθερης αγοράς και στη δημοσιογραφία.
  === Από τη πλευρά μου, «ασχολήθηκα» με τον Μάκη, λόγω της συμπτωματικής έρευνάς μου με τους απατεώνες των END και END, περί μετοχής της Τράπεζας της Ανατολής εξωφρενικής αξίας και με τα επίσης εξωφρενικής αξίας ομόλογα αμερικάνικου δημοσίου (που τελικά δεν είναι ομόλογα και κανείς δεν ξέρει την ύπαρξή τους) των Σώρρα – Λαμπράκη. Στις περιπτώσεις αυτές, κάποιος κόπανος της ομάδας του Μάκη, έχει προσφέρει υποστήριξη, που σαφώς εκθέτει τον Τριανταφυλλόπουλο. 
Παρ” όλ’  αυτά, εξακολουθώ να σέβομαι τον Τριανταφυλλόπουλο, σαν έναν από τους πλέον αντισυμβατικούς δημοσιογράφους της γεννιάς του. Δεν μπορούμε να μένουμε σε κάποια λάθη του, ούτε στο αν κάποια τσογλάνια στηρίζουν μια ομάδα απατεώνων ή κλέβουν θέματα από τους bloggers για να βγάλουν μεροκάματο, αλλά να τον κρίνουμε από τη προσωπική του συνολική διαδρομή. — ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ, ΣΕ ΠΟΣΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ. — ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ, ΤΟ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ, ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥ.
  === Σάμπως εγώ δεν έχω κλέψει ένα κάρο φωτογραφίες από το διαδίκτυο, για να φτιάξω δικά μου ….έργα τέχνης, για να γελάω μόνος μου και χωρίς να βγάζω μεροκάματο απ΄ αυτά, ο μακάκας???
Στο χθεσινό ΒΙΝΤΕΟ που έλαβα από TaXalia, ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, δίνει μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη και μεταξύ πολλών άλλων, μιλάει για το δικό του κανάλι «GR» για τον Θέμο Αναστασιάδη, για τον καρδιοχειρουργό Παναγιώτη Σπύρου…. Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και σας προτείνω να το δείτε.






ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ


 http://zeidoron.blogspot.gr


Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Blogger. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.