Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Η στύση


Ντριν, ντριν, ντριν. Χτυπάει το τηλέφωνο.

Εσύ: Εμπρός
Φωνή: Καλημέρα σας κύριε Ελληνίδη, σάς καλώ από το call center του Υπουργείου Οικονομικών. Είμαι η Σούζυ Βολεψαροπούλου-Φιλοτόμαρου και η συνομιλία μας καταγράφεται. Έχετε ληξιπρόθεσμες οφειλές 150 ευρώ προς το δημόσιο ταμείο αλλά από τον έλεγχο που κάναμε διαπιστώσαμε ότι έχετε κάνει αγορές βρεφικού γάλακτος το 2012 αξίας 60 ευρώ και επισκεφθήκατε δύο φορές τον παιδίατρο με κόστος 80 ευρώ. Έχετε αγοράσει και τρία πακέτα τσιγάρα όλο το χρόνο αξίας 12 ευρώ. Γιατί δεν πληρώσατε το χρέος σας εφόσον μπορούσατε να κάνετε αυτές τις άσκοπες δαπάνες;

Εσύ: &*#@@@^%**???###&***@ :))))@%##:((((!!!!!!!!&&&@@ (από μέσα σου προσπαθώντας να συνειδητοποιήσεις αν είναι φάρσα ή γεγονός.
Φωνή: Ελπίζω να μην έχετε κατεβάσει το ακουστικό διότι αυτό θα έχει τις ανάλογες κυρώσεις.
Εσύ: Πλάκα μού κάνετε, κυρία μου;
Φωνή: Όχι διότι σύμφωνα με τις νομοθετημένες διαταγές που έχουμε λάβει, ελέγχουμε τις δαπάνες σας σύμφωνα με το μοντέλο e - fatoura το οποίο είναι ήδη σε εφαρμογή.
Εσύ: Ποια φαγούρα, κυρία μου; Δεν έχω καμία φαγούρα.
Φωνή: Εκτός από εισφοροφειλέτης, είστε και αγράμματος. Είπαμε κύριε, e - fatura. Μα επιτέλους πότε θα γίνεται άνθρωποι και θα χωνέψετε την αλλαγή σε αυτή την χώρα; Εμείς είμαστε η φωνή του κράτους, το ξυπνητήρι της φορολογικής συνείδησής σας. Αυτός είναι ο ρόλος μας. Πρώτα θα σκέφτεστε τι χρωστάτε και μετά τι θα φάτε.
Εσύ: Δεν σκέφτομαι πια τι θα φάω εγώ αλλά πώς θα έχει φαΐ το παιδί μου.
Φωνή: Απ΄ ό,τι δείχνουν τα στοιχεία σας το γάλα που καταναλώθηκε είναι βρεφικό. Αυτό σημαίνει ότι ο παιδί σας δεν είναι πάνω του ενός έτους. Μα καλά κύριε μου, χρωστάτε στο Κράτος και θέλετε να κάνετε και παιδιά; Αυτό δηλώνει την επιπολαιότητά σας για να μην πω ότι είστε και εχθρός του Κράτους, διότι από την στιγμή που εσείς δεν θα μπορέσετε να θρέψετε το παιδί σας το Κράτος θα είναι αναγκασμένο, δυστυχώς, να το φροντίσει μέσω κρατικού ιδρύματος. Ξέρετε πόσο θα κόστιζε αυτό εάν δεν βοηθούσε ο φιλάνθρωπος Σόρος με τις χορηγίες του με τις οποίες ζεσταίνουμε και τα παιδιά χιλιάδων ανεπρόκοπων σας εσάς;
Εσύ: Ξέρετε, κυρία μου, είχα την ατυχία τον περσινό χειμώνα με το πολύ βαρύ κρύο να αγκαλιαστώ με την γυναίκα μου για να μην ξεπαγιάσουμε και είχα στύση. Τότε μου λέει η γυναίκα: “Κρυώνουμε που κρυώνουμε δεν κάνουμε και τίποτε παραπάνω να ζεσταθούμε;” Και έτσι προέκυψε το παιδί. Τι να σας λέω, κυρία Βολεψαροπούλου-Φιλοτόμαρου, για την περίπτωση μου δεν ισχύει το “άλλος γ@μ@ει και άλλος πληρώνει”.
 Εγώ και γ@μησ@ και χρεώθηκα. Να φανταστείς, κυρία μου, ότι έχω κι άλλο νταλκά. Λύσσαξε η κυρά Πόπη και θέλει να το βαφτίσουμε πριν πάει φαντάρος. Αλλά επειδή δεν υπάρχει μία το βαφτίσαμε μόνοι μας στο νεροχύτη και το φωνάζουμε χαϊδευτικά Γάκη.
Φωνή: Γάκη; Από που βγαίνει το Γάκη;
Εσύ: Απ' το Παγάκι. Και περιμένοντας να μεγαλώσει ο Παγάκης αφήσαμε αυτό το χρέος προς το φιλάνθρωπο ελληνικό κράτος γιατί στο κάτω-κάτω σκεφτήκαμε ότι δεν κάναμε κάτι κακό. Προσθέσαμε ακόμα έναν φορολογούμενο στην νέα Ελλάδα που χτίζετε εσείς και οι πανάξιοι κυβερνήτες μας, που να σας έχει όλους ο θεός καλά. Εν τω μεταξύ πρέπει να σας ευχαριστήσω όλους διότι με τα μέτρα που πήρατε αν δεν ξεπαγιάζαμε δύο χειμώνες τώρα, ούτε η κυρά Πόπη, ούτε εγώ θα είχαμε δει χαρά στα σκέλια μας. Τα μέτρα σας μάς έφεραν πιο κοντά.
Φωνή: Όλα αυτά τα οποία δηλώσατε, και τα οποία όπως σας είπα καταγράφονται ως αποδεικτικά στοιχεία, αποδεικνύουν ότι όχι μόνο φανήκατε επιπόλαιος μέχρι τώρα αλλά συνεχίζεται να καταστρέφεται την προσπάθεια που κάνουμε με το success story και τους σχεδιασμούς fast track να χτίσουμε τη Νέα Ελλάδα. 
Θα υποστείτε τις κυρώσεις με τις ανάλογες προσαυξήσεις και πρόστιμα που από ό,τι υπολογίζω με μία απλή πράξη, από τα 150 ευρώ χρέος με την λήξη της συνομιλίας μας θα έχει φθάσει στα 15,000 ευρώ. Και επειδή βλέπω ότι το σπίτι στο οποίο μένετε είναι ιδιοκτησία σας κληρονομιά από τον πατέρα σας, καταλαβαίνετε ότι θα αναγκαστούμε να το βγάλουμε σε πλειστηριασμό. Έχετε κάτι άλλο να προσθέσετε;
Εσύ: Κυρία Βολεψαροπούλου-Φιλοτόμαρου, κι εγώ διαπιστώνω ότι τα μέτρα σας αλλά και η συμπεριφορά σας έχουν παντελή έλλειψη λογικής και συναισθηματισμού, έτσι μία είναι η λύση που μού απομένει. Επειδή αποφασίσατε να μου τα πάρετε όλα τον Παγάκη, τη δουλειά, το φαγητό, τη ζέστη, το σπίτι, αλλά και την κυρά Πόπη, και επειδή γλυκάθηκα από την διαδικασία κατασκευής του Παγάκη, μη μπορώντας να να ανταμώσω τους εργοδότες σας, θα μπουκάρω στα γραφεία σας.

Σου' ρχομαι.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Blogger. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.