Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Πώς ο Ξηρός έκανε οτο στοπ στον ΓΑΠ


Σάββατο βράδυ,έβλεπα τηλεόραση όταν είδα μία κλήση στο skype.
Ήταν ο φίλος μου ο Γιώργος.
Η αλήθεια ήταν πως είχε καιρό να επικοινωνήσει μαζί μου,ταξίδευε πάρα πολύ και δεν είχε χρόνο!
 
 
Άνοιξα την κάμερα και άρχισα να μιλάω μαζί του αλλά ακουγόταν μεγάλη φασαρία,πού είσαι; τον ρώτησα,στην Κρήτη αρραβωνιάζω τον γιό μου μου απαντά.Χώρισε και ο Ολάντ σήμερα και είμαι πολύ φορτισμένος συναισθηματικά.
 
 
Χρήστο σε κάλεσα γιατί έχω πρόβλημα έχω έρθει στην Κρήτη για τους αρραβώνες και έχω αφήσει το ποδήλατο μου στο συνεργείο αν μπορείς να πας να το πάρεις την Δευτέρα το πρωί,δεν το εμπιστευομαι σε κανέναν άλλο απο εσένα!
 
 
Τί έπαθε; τον ρώτησα.
 
Άσε απο την καλή μου την καρδιά τα τραβάω όλα πριν απο λίγες μέρες ήμουν Χαλκιδική και ήθελα να επιστρέψω Αθήνα με το ποδήλατο για να ξεπιαστώ,στη διαδρομή μου έκανε οτο στοπ ένας χοντρούλης με πολύ ωραίο μαλλί  και με παρακάλεσε να τον πάρω δικάβαλο με το ποδήλατο ως την Αθήνα.
 
 
Τον λυπήθηκα και τον ανέβασα πάνω,Χριστόδουλο τον έλεγαν,επίθετο δεν ρώτησα,δεν ήθελα να φανώ αδιάκριτος.
Είχε πολλά κοινά με εμένα,έπαιρνε και αυτός συχνά άδειες απο την δουλειά του όπως κάνω κι εγώ με την βουλή.
 
Πολύ καλό παιδί,με κέρασε και σουβλάκι στα Τέμπη επειδή τον βοήθησα αλλά ήταν πολύ βαρύς και μου κλάταρε το ποδήλατο,λιώμα έγινε το καημένο.
 
Πολύ στεναχωρήθηκα ξέρεις πόσο τα αγαπάω το ποδηλατάκι μου,ίσια ίσια με το που φτάσαμε Αθήνα,άφησα τον Χριστόδουλο έξω απο ένα στούντιο που μου είπε ότι τον περιμεναν για ένα γύρισμα που είχε και έφυγα για το συνεργείο!
 
Σου είχα πάρει και δώρο ένα πολύ ωραίο κόκκινο φούτερ αλλά το έδωσα στον Χριστόδουλο ελπίζω να μην σε πειράζει!

Δεν με πειράζει του απάντησα τίποτα πια δεν με πειράζει.... του είπα και έκλεισα το skype
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Blogger. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.