Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική





Τι λες λοιπόν ; Ξεκινάμε ;

ΑLT + SHIFT. Καλησπέρα. Είμαι η γλώσσα σου. Η Ελληνική γλώσσα. Η γλώσσα της Ελλάδας !


Γιατί ; ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ δεν γράφεις απλά ελληνικά; 


AΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΣΕ ! 


Δε λέω...φοβασαι τα ορθογραφικά λάθη. Όλοι κάνουνε ορθογραφικά λάθη ! Αυτό ποτέ δεν με πείραξε. Αυτό δεν θα με εξαφανίσει. Τα greeklish όμως θα με εξαφανίσουν. Και μαζί με εμένα θα εξαφανιστεί ο πολιτισμός μας...η κληρονομιά μας...η υπερηφάνεια μας. Είμαι τόσο πλούσια σε λέξεις...γιατί να μη με χρησιμοποιείς ; Κανείς δεν περιμένει απο εσένα να ξέρεις τα πάντα...ούτε να είσαι "κινούμενο λεξικό" ! Αυτό ειναι αδύνατο !


Αυτό όμως που θα βοηθούσε να μάθεις ακόμα περισσότερα για εμένα...να με δείς πιο φιλικά είναι να διαβάσεις μερικά βιβλία. Όχι πολλά. Έστω λιγα. Αυτό θα σε βοηθούσε αρκετά στην ευχέρεια του λόγου αλλά και του γραψίματος. Δεν έχεις χρόνο ; Bαριέσαι ; Διάβαζε δύο σελίδες την ημέρα. Αυτό. Mπορείς ; Kάντο !


Έτσι θα συνηθίσεις και επιτέλους θα γυρίσεις και το πληκτρολόγιο στα ελληνικά. Θα δεις οτι θα σου είναι δύσκολο όχι μόνο να γράψεις σε μια ακαταλαβίστικη "γλώσσα" όπως τα γκρίκλις (greeklish) αλλά και να τα διαβάζεις ! Δεν θα ειναι πολύ καλύτερα έτσι ; Eλληνας είσαι ! Ελληνίδα είσαι ! 



Η Ελλάδα μας τα τελευταία δύο χρόνια δέχεται τον εξευτελισμό απο παντού. Ας μην τον δέχεται και για την γλώσσα της και κυρίως...ας μην το δέχεται απο τους έλληνες τους ίδιους ! Eαν ΕΣΕΙΣ δεν με υπερασπιστείτε τότε να είστε σίγουροι οτι κανείς άλλος δεν θα το κάνει ! Και αυτό θα γίνει μόνο εαν ξεκινήσετε απο τα απλά. Ποια ειναι αυτά ; Nα γυρίσουμε το πληκτρολόγιο στα ελληνικά.



Λες οτι θες να αλλάξεις τον κόσμο. Να γράψεις ιστορία. Αναρτίζεις καθημερινά αποφευγματα του Νίτσε, του Σωκράτη, του Γκάντι. "Γινε η αλλαγή που θες να δεις στον κόσμο" είπε ο Γκάντι. Το έχεις αναρτήσει πολλές φορές...έχεις πατήσει το "μου αρέσει" στο φατσο-βιβλίο άλλες τόσες. Είμαι σίγουρη.

Δεν νομίζεις οτι τώρα είναι η ώρα να κάνεις αυτή την αλλαγή ;


Λοιπόν ! Καταλάβαμε ;


 Kρατάμε το ALT πατημένο και πατάμε το SHIFT. 
Και "τσούπ" νααααα'μαι ! Καλώς όοοοορισααααα ! Όσο θα με πληκτρολογείς θα με συνηθίσεις. Θα κάνω τα πάντα για να με αγαπήσεις ξανά, όπως παλιά. Θα δείς. Όσο περνάει ο καιρός θα μπορέσεις κι εσύ να καταλάβεις ότι πλέον δεν θα θέλεις να γράφεις greeklish και μάλιστα θα παρακινείς και τους φίλους σου να γράφουν απλά ελληνικά. 


Την γλώσσα με την οποία γεννηθήκατε όλοι οι έλληνες και την γλώσσα με την οποία συνεχίζετε να υπάρχετε. ΜΟΝΟ ΕΣΥ μπορείς να με βοηθήσεις. ΜΟΝΟ ΕΣΥ μπορείς να αλλάξεις αυτό που συμβαίνει εις βάρος μου. Θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο, λες. ΕΓΩ είμαι η αρχή. 


Κάνε εσύ την αρχή...και θα δεις τους υπόλοιπους να σε ακολουθούν ! Και όταν λέμε υπόλοιπους...εννοώ και τους ξένους. Ακόμα και αυτοί μαθαίνουν ελληνικά. Από εγωισμό και μόνο, έτσι για...σπάσιμο που λέτε και εσείς, δεν θα έπρεπε να με τιμήσετε εσείς που είστε Έλληνες ;




Eleni D   



πηγή 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Blogger. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.