Αναφερόμαστε στην Ανακοίνωση της ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΠΟΛΗΣ των Κωνσταντάτου Τσαρπαλή
«3,5 χρόνια χαμένα! ΓΙΑΤΙ;
-ΔΙΟΤΙ αντί έργων είχαμε μόνο προσπάθειες του δήμαρχου να αποτρέψει τη λειτουργία των 3 σταθμών του ΜΕΤΡΟ.
-ΔΙΟΤΙ ως έργο φύτεψε κολωνάκια, αντί να υλοποιήσει το χρηματοδοτούμενο (σ.σ. από ποιόν;) πρόγραμμα Ελεγχόμενης Στάθμευσης που έκαναν άλλοι δήμοι (σ.σ. ποιοί;).
-ΔΙΟΤΙ αντί έργων «ξέχασε» στα συρτάρια τις μελέτες των προηγούμενων διοικήσεων !
-ΔΙΟΤΙ αντί έργων θυμήθηκε, δύο μήνες πριν τις εκλογές, να «ενοικιάσει» ένα λεωφορείο που θα κάνει δρομολόγια στις γειτονιές !»
Η ανακοίνωση, όπως εύκολα διαπιστώνει κανείς, ξεκινάει με τον ορισμό της μαύρης προπαγάνδας.
Ένα γελοίο, χοντροκομένο, αλλά και θρασύ ψέμα.
Ποιες προσπάθειες αποτροπής εννοεί;
Την παρέμβαση το 2011 των 5 δημάρχων(Αλίμου, Γλυφάδας, Ελληνικού – Αργυρούπολης, Ηλιούπολης και Χαϊδαρίου) προς τον τότε Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων για την επίσπευση της λειτουργίας των επεκτάσεων του μετρό. Τις συνεχείς πιέσεις και παρεμβάσεις στους αρμόδιους για τα αυτονόητα (παρκινγκ μέσα στο πρώην αεροδρόμιο κοντά στους σταθμούς του μετρό «ΕΛΛΗΝΙΚΟ» και «ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ», δίοδος-πεζόδρομος μέσα από την πρώην 129 ΠΥ από Αγ. Παρασκευής προς σταθμό «ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ», πυκνά δρομολόγια των λεωφορείων που εξυπηρετούν το μετρό κλπ);
Αποκρύπτει τα διαρκή μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων όπως νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, δωρεάν πάρκινγκ 150 θέσεων σηματοδοτήσεις, μονοδρομήσεις, αντιδρομήσεις, μελέτες στάθμευσης και τοπικής λεωφορειακής γραμμής κ.λ.π.
Απαξιώνει με αλαζονεία τα κολωνάκια που κρατάνε ανοιχτές τις γωνίες των δρόμων, ελεύθερα τα πεζοδρόμια κλπ.
Αποσιωπά τη λειτουργία δωρεάν πάρκινγκ 150 θέσεων σε οικόπεδο του Δήμου.
Συνεχίζει με τις προτάσεις της παράταξης:
«Όχι και άλλα 5 χρόνια χαμένα.
Τι ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:
-ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ με δημοτικά MINI BUS, που θα συν¬δέουν, βάσει σχεδίου, τις γειτονιές με τους σταθμούς του Μετρό, όπως έκαναν γειτονικοί δήμοι.
-Δημιουργία ΧΩΡΩΝ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΣΤΑΟΜΕΥΣΗΣ με 6ωρεάν χρήση από τους δημότες, όπως έκαναν άλλοι δήμοι.
-Εκπόνηση και υλοποίηση ειδικής μελέτης για τη δημιουργία σύγχρονων ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΑΟΜΕΥΣΗΣ, που θα ανακουφίσουν τις γειτονιές.»
Οι δύο πρώτες παραβιάζουν ανοιχτές πόρτες. Φυσικά, όμως δεν γίνεται καμία αναφορά στα τεράστια προβλήματα που δημιουργούν στην εφαρμογή τους η ασφυκτική γραφειοκρατία του «Καλλικράτη» και η κατάργηση Δημοτικής Αστυνομίας.
Η Τρίτη έχει μεγάλο γούστο.
Πετάει στα σκουπίδια το απολύτως λογικό, άμεσα υλοποιήσιμο και χωρίς κόστος αίτημα του δήμου να διαμορφωθούν λίγες δεκάδες στρέμματα, από τα 6.240, μέσα στο πρώην αεροδρόμιο, κοντά στους σταθμούς του μετρό «ΕΛΛΗΝΙΚΟ» και «ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ», σε υπαίθρια πάρκινγκ αυτοκίνητων (που παρόλο που το προέβλεπε η Αττικό Μετρό και που δεν εμποδίζει-αντίθετα βοηθά την αξιοποίηση του προς όφελος της κοινωνίας αρνείται να το αποδεχθεί η κυβέρνηση, όπως) και προβάλει τη δημιουργία υπόγειων πάρκινγκ.
Θαυμάσια! Όμως το μέσο κόστος κατασκευής ανά θέση στάθμευσης υπόγειου πάρκινγκ βρίσκεται στις 23 με 25 χιλιάδες ευρώ!
Δηλαδή για τις 150 θέσεις του δωρεάν πάρκινγκ απαιτούνται 3,5 εκατ. ευρώ και για τις 1000 θέσεις που προτείνει ο δήμος στο αεροδρόμιο 23 με 25.εκατ. ευρώ.
Η βιωσιμότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος ανάγεται στη σφαίρα της επιστημινικής φαντασίας. Εννοείται ότι δε χρειάζεται να λάβει κανείς υπόψη και τη σχεδιαζόμενη επέκταση με δύο σταθμούς προς τη Γλυφάδα για να το συμπεράνει αυτό.
Αυτός είναι ο λόγος που ακόμα και στα χρόνια πριν την κρίση δεν κατασκευάστηκαν τέτοια πάρκινγκ ούτε καν στη Δάφνη και στον Αγιο Δημήτριο (εκεί σήμερα είναι σχεδόν άδεια και όσα από τα υπαίθρια έχουν απομείνει).
Να θυμίσουμε δε ότι τις δεκαετίες του 1990 και του 2000 δεν υπήρχε μοδάτο πρόγραμμα υποψηφίου δημάρχου που να μην περιλαμβάνει τα υπόγεια πάρκινγκ. Πόσα έγιναν; Όσα βλέπετε.
Το συμπέρασμα για όλα αυτά είναι ένα: Δεν μας θεωρούν ηλίθιους. Μας θεωρούν πανηλίθιους!
Σου λέει εδώ μασήσανε στο Γιώργο και μετά στο Σαμαρά γιατί όχι και σε μας;
Σύμφωνοι. Όμως μπορεί να μη μασάμε πια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Blogger. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.