Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2012

«Τελευταία μέτρα»...


Ας πάρουμε μία μόνο ρύθμιση. Αυτήν που αφορά στη μεταφορά στις πλάτες των δημοτών των χρεών των δήμων, αν σύμφωνα με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, οι δήμοι «πέσουν έξω».

Δε φτάνει, δηλαδή, που οι δημότες όλης της χώρας είναι χιλιοχαρατσωμένοι από τις δημοτικές αρχές, που αποτελούν το τοπικό χέρι της κεντρικής πολιτικής αγριότητας και τους εντολοδόχους των φοροληστών άπασας της επικράτειας.

Δε φτάνει που ήδη με το πρώτο Μνημόνιο οι Δήμοι, δηλαδή οι δημότες, κλήθηκαν να εισφέρουν...
στο Μινώταυρο το ποσό των 1,5 δισ. ευρώ για την τριετία 2010 - 2012.

Τώρα, το κράτος των «σωτήρων»,
αυτών που παρακρατούν πόρους και ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τους ΟΤΑ που ξεπερνούν τα 9 δισ. ευρώ,
που ακόμα και την περικομμένη κατά εκατοντάδες εκατομμύρια επιχορήγηση προς τους ΟΤΑ ούτε κι αυτή την αποδίδουν,
που μόνο με τον προϋπολογισμό του 2013 κόβουν σε σχέση με το 2011 περί τα 2,3 δισ. ευρώ από Δήμους και περιφέρειες,
έρχονται και λένε:
 
 
Νέα τέλη, νέοι δημοτικοί φόροι, νέα χαράτσια,
«αν» οι προϋπολογισμοί των Δήμων πέσουν έξω! Μόνο που δεν υπάρχει τίποτα πιο σίγουρο: οι Δήμοι θα «πέσουν έξω». Και αυτό γιατί τους «ρίχνουν έξω», εκείνοι που κατά τα λοιπά «δεν» θα επιβάλουν στο λαό άλλα μέτρα...
Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ
, μοντάζ Γρέκι
 
 
 


Καναλάρχης σήκωσε αερόστατο εξοπλισμένο με κάμερες πάνω από τη βίλα του. Τρόμος στη χώρα της κινούμενης άμμου!

Το σκηνικό της κινούμενης άμμου που κυριαρχεί στη χώρα και η ανασφάλεια που αισθάνεται γνωστός καναλάρχης τον έχουν οδηγήσει σε μέτρα ασφαλείας που αγγίζουν τα όρια της παράνοιας.


Ειδικά μετά το εκρηκτικό χτύπημα στο σπίτι της δικαστικού στο Χαλάνδρι, το οποίο ο καναλάρχης αποδίδει στην Σέχτα Επαναστατών, ο ίδιος αγόρασε και έθεσε σε λειτουργία αερόστατο, εξολισμένο με κάμερες, που πετάει πάνω από την βίλα του.


Οι κάτοικοι της περιοχής όταν το είδαν για πρώτη φορά εντυπωσιάστηκαν, κάποιοι τρελαμένοι μίλησαν για UFO, άλλοι έλεγαν ότι τους ραντίζουν με τα γνωστά χημικά ενώ δεν πρόκειται παρά για ένα γερμανικής καταστευής αερόστατο. 

Πέρα από αυτό ο καναλάρχης έχει δώσει εντολή να διπλοτσεκάρονται τα delivery του φαγητού αλλά και οι προμήθειες των υλικών που αγοράζουν οι οικιακοί βοηθοί για την βίλα. Ο καναλάρχης που συνήθιζε να παρατηρεί με θαυμασμό τα τούβλα με τα μετρητά που είχε στο χρηματοκιβώτιό του τώρα τρέμει στην κυριολεξία και καταναλώνει απίστευτη ποσότητα ηρεμιστικών χαπιών.



Η πλάκα είναι ότι και έτερος μηντιάρχης φίλος του ο οποίος διαμένει στα βόρεια παρακάλεσε τον καναλάρχη να στέλνει το αερόστατο και πάνω από την δική του βίλα.
Μιλάμε για τρόμο. Και είμαστε μόνο στην αρχή...


 http://kourdistoportocali.com/


 Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε

Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012

Μα είναι αλήθεια ......το είπε η τηλεόραση........






Σωθήκαμε ….μας δώσανε την δόση και έτσι θα ξεχαρμανιασουμε όλοι...
Σωθήκαμε … θα μείνουμε στο ευρώ και έτσι θα νιώθω ένας περήφανος Ευρωπαίος..
Σωθήκαμε … δεν θα χρεωκωπησουμε...μαμά έχεις 5 ευρώ να πάρω τσιγάρα;
Σωθήκαμε … ντριν ντριν ...δεν το σηκώνω είναι από την τράπεζα....
Σωθήκαμε … επιτέλους τα νούμερα θα ζήσουν ...εγώ όμως κύριε ; θα ζήσω ;
Σωθήκαμε ….

Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

Η χρυσή εποχή Μπάρλου - Εποχή έργων και τίτλων



Το 1974 η ΑΕΚ γύρισε σελίδα. Χάρη σε ένα όνομα. Λουκάς Μπάρλος. Ο «θείος Λουκάς», όπως έχει μείνει στις μνήμες όλων  μας, ανέλαβε την προεδρία της και με προπονητή τον Φράντισεκ Φάντροκ «έχτισε» μία από τις καλύτερες ομάδες της ιστορίας του συλλόγου. 

Μεγάλοι άσοι έφθασαν στη Νέα Φιλαδέλφεια: το 1974 οι Αρδίζογλου, Δέδες, Σκρέκης και οι Γερμανοί Βάγκνερ, Τσανλάιντερ, το 1975 ο Μαύρος (που θα παίξει από το 1976) και το 1976 οι Νικολούδης, Μπάμπης Ιντζόγλου και Χρηστίδης. Υπήρχαν ήδη οι Παπαϊωάννου, Τσάμης, Στεργιούδας, Νικολάου, Ραβούσης και Τάσος κι όλοι μαζί οδήγησαν την ΑΕΚ στη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή της πορεία. 


Την περίοδο 1976-77 η Ένωση στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ απέκλεισε διαδοχικά Ντιναμό Μόσχας, Ντέρμπι Κάουντι, Ερυθρό Αστέρα και Κουίνς Παρκ Ρέιντζερς και έφθασε στα ημιτελικά του κυπέλλου ΟΥΕΦΑ, όπου αποκλείστηκε από την μετέπειτα κάτοχο του τροπαίου Γιουβέντους.

 
Την επόμενη σεζόν την τεχνική ηγεσία της ΑΕΚ ανέλαβε ο Ζλάτκο Τσαϊκόφκσι, ενώ στην ομάδα ήρθαν οι «Μουντιαλικοί» Μπάγεβιτς (Γιουγκοσλαβία 1974) και Βιέρα (Ουρουγουάη 1966) αντί των Βάγκνερ και Τσανλάιντερ. Αποτέλεσμα; Η ΑΕΚ ισχυροποιήθηκε ακόμα περισσότερο και κατέκτησε το νταμπλ. 



Στο κύπελλο, μάλιστα απέκλεισε τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας με 1-0, στη συνέχεια συνέτριψε στον ημιτελικό τον Ολυμπιακό με το ιστορικό 6-1. Στον τελικό του Σταδίου Καραϊσκάκη η Ένωση πανηγύρισε την κατάκτηση του νταμπλ με τη νίκη 2-0 επί του ΠΑΟΚ (σκόρερ οι Μαύρος και Μπάγεβιτς).


Την περίοδο 1978-79, με την ενίσχυση του Μίμη Δομάζου και με τον Φέρεντς Πούσκας στον πάγκο της, η ΑΕΚ στέφεται και πάλι πρωταθλήτρια, αν και χρειάστηκε στις αρχές του β’ γύρου να αντικατασταθεί ο προπονητής από τον παλιό άσο της ομάδας, Ανδρέα Σταματιάδη. Τη χρονιά εκείνη η ΑΕΚ ισοβάθμησε με τον Ολυμπιακό, ο οποίος δεν παρατάχθηκε για να διεκδικήσει τον τίτλο σε αγώνα μπαράζ.



Επι προεδρίας Λουκά Μπάρλου, επίσης, ολοκληρώθηκαν  οι          
εργασίες κατασκευής των εξεδρών του γηπέδου της ΑΕΚ με την ανέγερση της περίφημης σκεπαστής. 



Από την Ακαδημία της ομάδας αναδείχθηκαν πολλά ταλέντα ανάμεσά τους και ποδοσφαιριστές που στελέχωσαν αργότερα την πρώτη ομάδα, όπως ο Στέλιος Μανωλάς, ο Σπύρος Οικονομόπουλος, ο Βαγγέλης Βλάχος, 
ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής και άλλοι.























Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

Έφυγε" ο συγγραφέας Χρόνης Μίσσιος

 
 
Άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 82 ετών.

Μια εμβληματική μορφή της Αριστεράς, ο συγγραφέας του "Καλά εσύ σκοτώθηκες νωρίς", Χρόνης Μίσσιος, άνθρωπος που έκανε σκληρή κριτική τόσο στον αριστερό χώρο και τις διασπάσεις του όσο και στην ίδια την κοινωνία γεννήθηκε το 1930 στην Καβάλα.

Εξορίες και φυλακές ήταν για πολλά χρόνια το «σπίτι του». Στη λογοτεχνία εμφανίστηκε το 1985 με το αυτοβιογραφικό βιβλίο «Καλά εσύ σκοτώθηκες νωρίς» που «αγκαλιάστηκε» από το κοινό και την κριτική, αλλά δέχτηκε αυστηρή κριτική από τον χώρο της Αριστεράς.

Για οικονομικούς λόγους δεν τελείωσε ούτε το δημοτικό σχολείο (έφτασε μέχρι τη δεύτερη τάξη). Παιδί ακόμη κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής εντάχθηκε στην Αντίσταση και το 1947 καταδικάστηκε σε θάνατο για τη συμμετοχή του στον εμφύλιο πόλεμο. Έμεινε φυλακισμένος ως το 1953 και από το 1962 εξορίστηκε στη Μακρόνησο και τον Άη Στράτη.

Λίγο μετά την μεταπολίτευση άρχισε να ζει σαν ελεύθερος πολίτης.

Τα τελευταία χρόνια ζούσε σχεδόν σαν ερημίτης στο Καπανδρίτι με την σύντροφό του Ρηνιώ και τα σκυλιά τους σε ένα αγροτόσπιτο. Άλλα έργα του ήταν τα «Χαμογέλα ρε, τι σου ζητάνε;» (1988), «Τα κεραμίδια στάζουν» (1991), «Το κλειδί είναι κάτω από το γεράνι» (1996).

Σε μια από τις τελευταίες του συνεντεύξεις είχε δηλώσει: «Για πρώτη φορά ζω σε μια κοινωνία που δείχνει να έχει πάθει εγκεφαλικό. Δεν αντιδρά με τίποτα».

Για την κρίση: είναι πολυεπίπεδη, δεν είναι μονάχα οικονομική. Ουσιαστικά είναι κρίση αξιών και χρεοκοπίας του λογοκρατούμενου και τεχνοκρατικού πολιτισμού μας».

Για την οικολογία και την πράσινη ανάπτυξη:«Είναι δυνατόν να μιλάμε για οικολογία και πράσινη ανάπτυξη και να έχουμε την εκμετάλευση του ανθρώπου από άνθρωπο;».

Για την παιδεία: «Μη γελιόμαστε. Υπάρχει εκπαίδευση. Άλλο πράγμα η παιδεία και άλλο πράγμα η εκπαίδευση. Σήμερα, λοιπόν τα παιδιά εκπαιδεύονται. Γιατί; Για να βρούνε τη μηχανή του κέρδους».

Για τους εμπνευσμένους ηγέτες: «Πιστεύω πολύ ότι σε μια κοινότητα, η συλλογική μνήμη είναι πολύ πιο ασφαλής και πιο ισχυρή από οποιονδήποτε ηγέτη».

Για την εξουσία: «Είναι το χειρότερο, το πιο τρομακτικό εφεύρημα του ανθρώπου. Στην πορεία τής ανθρώπινης ιστορίας, οι μόνοι που έσωσαν την αθωότητα τους ήταν αυτοί που σκοτώθηκαν νωρίς, πριν γίνουν εξουσία».
 
 

http://www.parakato.gr


 Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε


Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012

Επίτροποι παντού



Σε επιτήρηση από τους δανειστές Υπουργεία, ΟΤΑ και ΔΕΚΟ
Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ΔΕΚΟ δεν θα έχουν, πλέον, καμία δυνατότητα υπερβάσεων δαπανών, καθώς με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου αφενός επεκτείνεται το πεδίο εφαρμογής του ελέγχου που προβλέπεται για τα υπουργεία αφετέρου πολλαπλασιάζονται οι ασφαλιστικές δικλείδες, αφού η Τρόικα έκρινε ότι το πλαίσιο εποπτείας που ψηφίστηκε...

με το Μεσοπρόθεσμο, ανοίγει διάπλατα «παράθυρα» διαφυγής και αποκλίσεων.

Ειδικότερα, το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους αποκτά τον απόλυτο έλεγχο έτσι ώστε να είναι άμεση η παρέμβαση στη περίπτωση αποκλίσεων. Σε υπουργεία, ΔΕΚΟ και ΟΤΑ τίθενται τριμηνιαίοι στόχοι αλλά η παρακολούθηση θα γίνεται σε μηνιαία βάση.

Στη περίπτωση που διαπιστώνονται αποκλίσεις άνω του 10% τότε αυτομάτως θα περικόπτονται λειτουργικές δαπάνες και επιχορηγήσεις, ενώ εάν διαπιστώνονται σοβαρές αποκλίσεις επί 2 συνεχή τρίμηνα τότε θα τοποθετείται Επόπτης.


Ειδικά για τους ΟΤΑ, προβλέπεται ότι οι αποκλίσεις έναντι των στόχων θα καλύπτονται και με αύξηση φόρων και τελών, ενώ για τις ΔΕΚΟ προβλέπεται ότι στη περίπτωση αποκλίσεων θα υπάρχει και προσωπική ευθύνη των Διοικητών, που θα υφίστανται αυτομάτως περικοπή των αποδοχών τους, ενώ εάν με το «κλείσιμο» του έτους διαπιστώνεται ότι οι αποκλίσεις παραμένουν, τότε η θητεία τους θα λήγει αυτοδικαίως!

Από τα παραπάνω γίνεται σαφές ότι εάν και το νέο πλαίσιο έχει ως στόχο τον ασφυκτικό έλεγχο των δαπανών στο στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα, τη... νύφη θα τη πληρώνουν οι πολίτες, τουλάχιστον σε εκείνους τους Δήμους που δεν θα τηρούν τους στόχους τους, καθώς ένας από τους φόρους που θα μπορεί να αυξάνεται είναι το ΤΑΠ.

Πρόκειται για το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας που καταβάλλεται μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ και κυμαίνεται από 0,25%ο έως 0,35%ο και που σύμφωνα με το νέο πλαίσιο, θα μπορεί να αυξηθεί έως το 3%! Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι ένα ακίνητο αντικειμενικής αξίας 100.000 ευρώ που σήμερα επιβαρύνεται με ΤΑΠ 35 ευρώ ετησίως, θα επιβαρύνεται με 300 ευρώ!
 Ολη η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που φέρνει τους επιτρόπους στην Ελλάδα

Το πλήρες κείμενο της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου με το οποίο ικανοποιούνται οι τελευταίες απαιτήσεις της Τρόικα, προκειμένου να αρθούν και οι τελευταίες επιφυλάξεις των δανειστών μας ενόψει του αυριανού Eurogroup, δημοσιεύθηκε ήδη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 

Μετά την υπογραφή της από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, η Πράξη με τίτλο Δημοσιονομικοί Κανόνες και άλλες διατάξεις τίθεται σε ισχύ από χθες και θα πρέπει απλώς να κυρωθεί στο προσεχές διάστημα από τη Βουλή. 



 
Ετσι, είναι πλέον γεγονός οι επίτροποι σε υπουργεία, 
δήμους και τράπεζες


Από iefimerida 


 greki-gr.blogspot.gr

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ Δυσλεξία: Συμπτώματα και Αίτια

Ο όρος ειδικές μαθησιακές δυσκολίες χρησιμοποιείται για να καλύψει μια σειρά δυσκολιών που συνδέονται με τη μάθηση. Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο ως συνώνυμο της δυσλεξίας, όμως στη πραγματικότητα η δυσλεξία είναι μία μόνο από τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.


Για να το εξηγήσουμε πιο απλά, ο όρος «ειδική μαθησιακή δυσκολία» χρησιμοποιείται για να περιγράψει εγγενείς διαταραχές, οι οποίες δυσκολεύουν τη μαθησιακή διαδικασία. Αυτές οι διαταραχές μπορεί να αφορούν σε ένα μόνο γνωστικό ή λειτουργικό τομέα, ή περισσότερους.

 Για παράδειγμα, η δυσγραφία αναφέρεται στη δυσκολία συντονισμού των κινήσεων που απαιτούνται για τη γραφή, ενώ η δυσλεξία περιλαμβάνει ελλείμματα σε πολλές γνωστικές και λειτουργικές δυσκολίες, όπως η μνήμη, η ακουστική και οπτική επεξεργασία, ο προσανατολισμός στο χώρο και στο χρόνο, κ.α..

Συνοψίζοντας λοιπόν, όταν μιλάμε για ειδικές μαθησιακές δυσκολίες μιλάμε για γνωστικά και λειτουργικά ελλείμματα με τα οποία κάποιος έχει γεννηθεί και που δυσκολεύουν αυτό το άτομο στη διαδικασία της μάθησης.

 

 

Δυσλεξία: Συμπτώματα και Αίτια    

 

Πολλοί από τους πλέον διάσημους εφευρέτες, καλλιτέχνες και επιτυχημένους επιχειρηματίες και πολιτικούς αναφέρεται ότι ήταν και είναι δυσλεξικοί. Πόσο πραγματικά ισχύει αυτό; Μήπως οφείλεται σε βιολογική υπεροχή των δυσλεξικών εγκεφάλων;

Πράγματι, πρόκειται για μια τεκμηριωμένη αλήθεια, αφού η Δυσλεξία είναι το  κοινό χαρακτηριστικό  των εφευρετών Αϊνστάιν, Έντισον, των ηγετών Κέννεντυ,  Ουάσιγκτον, Τσόρτσιλ, των φημισμένων καλλιτεχνών Λεονάρδο Ντα Βίντσι,  Γ. Ντίσνεϊ,  Πικάσο, Τομ Κρουζ,  Σ. Σταλόνε,  Τζον Λένον,  και  μεγαλοεπιχειρηματιών, π.χ.  Μπιλ Γκεϊτς.

 
Πρόσφατη (2008) έρευνα του BBC της Αγγλίας  με 17.000 αυτοδημιούργητους εκατομμυριούχους, βρήκε ότι το  40%  είναι δυσλεξικοί, δηλαδή οι διάσημοι και επιτυχημένοι δυσλεξικοί είναι 8 φορές περισσότεροι, απ’ ότι θα περιμέναμε, αφού οι δυσλεξικοί είναι περίπου το 5% του πληθυσμού. 



Τι είναι η δυσλεξία; 


-Η δυσλεξία είναι θείο δώρο, μόνον όταν γνωρίζουμε την ύπαρξή της και την αντιμετωπίζουμε έγκαιρα και σωστά. Αντίθετα, η άγνοια χειροτερεύει την ειδική μαθησιακή δυσκολία τους στα γραπτά, που συχνότατα  συνοδεύεται από διάσπασης προσοχής, παρορμητικότητα, υπερκινητικότητα  και από χαμηλή αυτοπεποίθηση. 

 

Τα αίτια της δυσλεξίας όπως και της πρωτογενούς διάσπαση προσοχής, είναι πάντοτε υποχρεωτικά βιολογικά, νευρολογικά και συχνά κληρονομικά, με  αναλογία 4  αγόρια προς  1  κορίτσι, διεθνώς.  Δηλαδή, ψυχο-περιβαλλοντικοί παράγοντες μπορούν να βελτιώσουν ή να χειροτερέψουν την κατάσταση, αλλά ποτέ δεν μπορούν να προκαλέσουν ούτε τη δυσλεξία αλλά ούτε και την πρωτογενή διάσπαση προσοχής.

 Ο δυσλεξικός, γεννιέται δυσλεξικός.  

 
Πόσο παραπλανητική μπορεί να είναι η δυσλεξία;
(Αόρατη Δυσκολία)
Η δυσλεξία είναι ιδιαίτερα κρυφή και παραπλανητική, γιατί δε φαίνεται στην καθημερινή   προφορική επικοινωνία αφού οι δυσλεξικοί μιλούν καθαρά και δεν παρουσιάζουν προβλήματα λόγου-ομιλίας.

Ποια είναι η εικόνα του δυσλεξικού παιδιού που πρέπει να υποψιάσει τόσο τους γονείς όσο και τους εκπαιδευτικούς του;

Είναι συνήθως έξυπνος και προσπαθεί, όμως αντιμετωπίζει σοβαρά μαθησιακά προβλήματα, ειδικά στην ανάγνωση, στην ορθογραφία και γενικά στα γραπτά. 

Συνήθως δε διαβάζει για ευχαρίστηση εξωσχολικά βιβλία και μάλιστα φτάνει στο σημείο συχνά να αρνείται οποιαδήποτε δραστηριότητα που συμπεριλαμβάνει ανάγνωση ή γραφή.   Αποδίδει πολύ καλύτερα  στα προφορικά και στα μαθηματικά, ενώ υστερεί στα θεωρητικά, γλωσσικά μαθήματα και στα γραπτά.
Σε τι διαφέρει  η δομή του δυσλεξικού εγκεφάλου;

Ο δυσλεξικός εγκέφαλος είναι διαφορετικά κατασκευασμένος και λειτουργεί διαφορετικά στα λεκτικά του και πλεονεκτικά στα οπτικά του κέντρα )

. Σκέφτεται  περισσότερο με εικόνες  παρά με λέξεις. Άρα, λειτουργεί συντριπτικά ταχύτερα και αποτελεσματικότερα από τον κοινό εγκέφαλο.  Αποτέλεσμα αυτής της βιολογικής τους υπεροχής  είναι οι  δυσλεξικοί εφευρέτες, αλλά ταυτόχρονα και τα μαθησιακά προβλήματα, διότι το σημερινό  εκπαιδευτικό σύστημα βασίζεται στις λέξεις και όχι στις εικόνες.  Συχνά έχουν εξαιρετική λογική, εφευρετικότητα και ευφυΐα. 

 

 ΜΗΠΩΣ  το  ΠΑΙΔΙ μας  ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ  πολλά από τα παρακάτω  Συμπτώματα;
          
               ΔΥΣΛΕΞΙΑ - Θείο Δώρο

Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία στα Γραπτά
4  Αγόρια  προς  1  κορίτσι  -  Κυρίως κληρονομική
• Πολύ Αργή Ανάγνωση (με λάθη, ιδίως στις πρώτες τάξεις)
• Ανορθόγραφοι - Παραλείπουν Σημεία Στίξης και Τόνους
• Προβλήματα στα  Γραπτά
• Δυσκολία Μεταφοράς της Σκέψης στο Γραπτό
• Καλύτεροι στα Προφορικά από τα Γραπτά


• Καλύτεροι στα Πρακτικά, στα Κατασκευαστικά από τα Γλωσσικά, Φιλολογικά και Θεωρητικά
• Ακαλλιγραφία - Κακογραφία
• Δυσκολία στην Προπαίδεια - Αποστήθιση
• Διάσπαση Προσοχής – Αφηρημάδα, Ξεχασιάρης
• Ανυπομονησία - Υπερκινητικότητα
• Προβλήματα Διαχείρισης Χρόνου, Συγχρονισμού
• Προβλήματα Οργάνωσης – Τσαπατσουλιά
• Εφευρετικοί, Σκέφτονται με Εικόνες


ΠΑΠΑΪΩΣΗΦ ΜΙΡΕΛΛΑ
Αναπτυξιακή  Ψυχολόγος, B.A., M.Sc.
Επιστημονική  Διευθύντρια ‘DyslexiaCenters-Pavlidis Method’
Ηρακλείου Κρήτης


 

Τεστ μαθησιακών δυσκολιών και δυσλεξίας

 







Η Μαρινέλλα Τσουκαλά M.A., CCC-SLP, 

Παθολόγος Λόγου και Ομιλίας, Ιδρυτής και Επιστημονικός Διευθυντής του Κέντρου "Λέγειν", αναφέρει στο Υγείαonline.gr
 χρήσιμες οδηγίες, συμβουλές και ένα απλό ερωτηματολόγιο, για το πότε θα πρέπει ν’ αναζητήσετε τη βοήθεια ειδικού, στην περίπτωση που το παιδί σας παρουσιάζει μαθησιακές δυσκολίες.


Εάν το παιδί σας παρουσιάζει κάποιο από τα ακόλουθα συμπτώματα (εάν δηλ. απαντήσετε ναι σε κάποιο από τα παρακάτω ερωτήματα), τότε συνιστάται να απευθυνθείτε σε έναν ειδικό παιδαγωγό (με μεταπτυχιακές σπουδές σε ειδικές μαθησιακές δυσκολίες/δυσλεξία) για να ελεγχθεί η πιθανότητα το παιδί σας να παρουσιάζει μαθησιακές δυσκολίες.

Με το ερωτηματολόγιο αυτό θέλουμε να τονίσουμε ότι η έγκαιρη παρέμβαση εξασφαλίζει:

•   Υψηλότερη σχολική επιτυχία.
•   Τόνωση του ηθικού του παιδιού.

Παρακαλώ βάλτε σε κύκλο: ναι, όχι ή δεν γνωρίζω, ανάλογα με το τι αντιπροσωπεύει το παιδί σας.

ΔΙΑΒΑΣΜΑ:


 
1 Διαβάζει αργά, συλλαβιστά. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
2 Δυσκολεύεται να κατανοήσει το κείμενο που διαβάζει. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
3 Συγχέει λέξεις που μοιάζουν οπτικά,
π.χ. χελιδόνια - χελωνάκια.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
4 Παραλείπει ή προσθέτει γράμματα, συλλαβές ή λέξεις. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
5 Χάνει την γραμμή στην οποία διαβάζει. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ


 ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ - ΓΡΑΦΗ:

1 Παραλείπει, προσθέτει ή αντιμεταθέτει γράμματα. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
2 Μπερδεύει γράμματα που συγγενεύουν φωνολογικά π.χ. γ/χ  β/φ  δ/θ γράφει πάγος αντί για πάχος. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
3 Κάνει ορθογραφικά λάθη ακόμη και σε λέξεις που
έχει διδαχθεί συστηματικά.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
4 Δεν υπάρχει λογική σειρά στην οργάνωση
του γραπτού του/της.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
5 Παραλείπει σημεία στίξης. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
6 Η σύνταξή του/της είναι κακή. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
7 Αδυνατεί να αναπτύξει το θέμα της έκθεσης
που του/της δίνεται.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
8 Κολλάει λέξεις μεταξύ τους ή αφήνει πολύ
μεγάλα κενά.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
9 Αντιστρέφει γράμματα, (π.χ.3 αντί για ε). ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
10 Παρεμβάλει κεφαλαία γράμματα μέσα σε μια λέξη. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
11 Ξεχνάει  το σύμβολο ενός γράμματος. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
12 Αδυνατεί να αντιγράψει σωστά και γρήγορα
από τον πίνακα.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
13 Χρειάζεται πολύ χρόνο προκειμένου να
ολοκληρώσει γραφική δουλειά.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
14 Τα γράμματά του/της είναι δυσνόητα. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
15 Δυσκολεύεται να γράψει πάνω στις γραμμές
του τετραδίου.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: 

1 Αντιστρέφει αριθμούς (π.χ. 6,9). ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
2 Δυσκολεύεται να εκτελέσει πράξεις. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
3 Δυσκολεύεται να κατανοήσει προφορικές οδηγίες. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
4 Δεν καταφέρνει να λύσει προβλήματα. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
5 Δυσκολεύεται με αριθμητικές έννοιες όπως:
μονός-ζυγός, μεγαλύτερος-μικρότερος.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
6 Ξεχνάει τα κρατούμενα. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
7 Ενώ εκτελεί μια πράξη ξεχνάει στα μισά αν κάνει
πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
8 Δεν θυμάται την διαδικασία που ακολουθούμε
κατά την εκτέλεση μιας πράξης. 
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
9 Κάνει λάθος πράξη π.χ.: κάνει πρόσθεση ενώ
το σύμβολο της πράξης είναι Χ.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

  


Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ:

1 Είναι αφηρημένος/η, δεν προσέχει
κατά την παράδοση.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
2 Δεν κάθεται ακίνητος/η στο θρανίο του. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
3 Δυσκολεύεται να κατανοήσει προφορικές οδηγίες. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
4 Δεν θυμάται.  ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
5 Μοιάζει αγχωμένος/η κατά την διάρκεια
του μαθήματος.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
6 Δυσκολεύεται να προφέρει κάποιες λέξεις,
π.χ. έλκηθρο (έκληθρο), βρεγμένος (βεργμένος). 
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
7 Έχει φτωχή αντίληψη χρόνου.   ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
8 Αποφεύγει να συμμετάσχει στο μάθημα. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
9 Οι συμμαθητές του/της τον/την πειράζουν,
π.χ. όταν διαβάζει.
ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

ΣΤΑΣΗ / ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΟΥ / ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ: 


1 Παραπονιέται κάθε φορά που πρέπει να διαβάσει / να γράψει / να κάνει μαθηματικά. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
2 Κουράζεται εύκολα και γρήγορα όταν διαβάζει / γράφει / κάνει μαθηματικά. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
3 Αποφεύγει το διάβασμα / το γράψιμο / τα μαθηματικά. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
4 Μισεί το διάβασμα / το γράψιμο / τα μαθηματικά. ΝΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

 Σε περίπτωση που το παιδί σας παρουσιάζει ειδικές μαθησιακές δυσκολίες/δυσλεξία, ο ειδικός παιδαγωγός (με μεταπτυχιακές σπουδές σε ειδικές μαθησιακές δυσκολίες/δυσλεξία) θα χαράξει ένα εξατομικευμένο θεραπευτικό πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις ανάγκες του παιδιού σας, με στόχο να το βοηθήσει να αντιμετωπίσει τις αδυναμίες του/της.

XPHΣIMEΣ OΔHΓIEΣ ΓIA ΓONEIΣ

•    Εάν το παιδί σας δυσκολεύεται ή μπερδεύεται όταν διαβάζει κάποιες λέξεις, υπογραμμίστε αυτές τις λέξεις με χρωματιστό μαρκαδόρο.

•    Εάν έχει αρνητική στάση απέναντι στο διάβασμα προσπαθήστε με ευχάριστες ασχολίες να αλλάξετε τα αισθήματά του. Διαβάστε μαζί του παραμύθια με εικόνες ή κόμικς. Στη συνέχεια ζωγραφίστε κάτι, φτιάξτε ένα κολλάζ κ.τ.λ. με αφορμή αυτό που διαβάσατε. Αποφύγετε αρνητικά και καυστικά σχόλια αναφορικά με την απόδοσή του.


•    Δυσκολίες στην ορθογραφία μπορούν να αντιμετωπισθούν γράφοντας σε μια κάρτα τη λέξη. Χρησιμοποιείστε διαφορετικό χρώμα για τα γράμματα που ίσως να το μπερδεύουν και αναλύστε προφορικά τη γραφή αυτής της λέξης. Η «κρεμάλα», τα σταυρόλεξα και βέβαια η συχνή επανάληψη θα βοηθήσουν στην εκμάθηση της ορθογραφίας.
•    Εάν το παιδί σας δεν διατηρεί τα απαραίτητα διαστήματα μεταξύ λέξεων βεβαιωθείτε ότι έχει κατακτήσει την έννοια της λέξης. Εξηγείστε του ότι υπάρχουν μεγάλες και μικρές λέξεις (π.χ. άρθρα και αντωνυμίες) τις οποίες δεν πρέπει να τις γράφει κολλημένες μεταξύ τους.

•    Σε περίπτωση που το παιδί σας δεν προλαβαίνει να κρατήσει σημειώσεις κατά την παράδοση του μαθήματος, ζητήστε από τον δάσκαλο την άδεια να χρησιμοποιεί ένα μικρό μαγνητόφωνο, ή ζητήστε από κάποιο άλλο μαθητή να χρησιμοποιεί καρμπόν και να του δώσει ένα αντίγραφο των δικών του σημειώσεων. Ο δάσκαλος με τη σειρά του, μπορεί να δώσει σε φωτοτυπία τις σημειώσεις του μαθήματος ή να γράψει στον πίνακα τα κύρια σημεία του μαθήματος ώστε να τα αντιγράψει το παιδί.


•    Είναι σημαντικό να ασχοληθείτε με τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου του γιατί το παιδί που έχει φτωχό λεξιλόγιο συχνά δυσκολεύεται στα θεωρητικά μαθήματα. Προτείνετε στο παιδί σας να φτιάξει το δικό του λεξικό χρησιμοποιώντας ένα τετράδιο χωρισμένο σύμφωνα με το αλφάβητο (ευρετήριο) και ενθαρρύνετέ το να χρησιμοποιεί καθημερινά τις λέξεις που μαθαίνει.

•    Εάν αντιμετωπίζει δυσκολίες στα μαθηματικά, εξηγήστε του βασικές έννοιες που πιθανόν να μην έχει κατανοήσει. Επίσης, ζητήστε από το παιδί σας να σημειώνει τα κρατούμενα και να ελέγχει πάντα κατά την εκτέλεση μιας πράξης το σύμβολό της ώστε να μην κάνει, για παράδειγμα, πρόσθεση στη θέση της αφαίρεσης. Αφιερώστε χρόνο στην εκμάθηση της προπαίδειας.

•    Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στο χώρο που μελετάει το παιδί σας. Ενθαρρύνετέ το να διαβάζει σε ένα συγκεκριμένο δωμάτιο. Το δωμάτιο αυτό δεν πρέπει να έχει φασαρία ή να είναι φορτωμένο με αφίσες και παιχνίδια (οπτικά ερεθίσματα) που πιθανόν να αποσπάσουν την προσοχή του. Επίσης, το γραφείο του θα πρέπει να είναι μακριά από παράθυρα.

 

Μαρινέλλα Τσουκαλά, M.A., CCC-SLP
Παθολόγος Λόγου και Ομιλίας
Ιδρυτής και Επιστημονικός Διευθυντής Κέντρου "Λέγειν"Α.Ε.
Μέλος του American Speech-Language - Hearing Association (ASHA)

www.legein.gr



http://www.ns2.ygeiaonline.gr


Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Η ΔΗΜΑΡ της Ρεπούση στην υπηρεσία της συγκάλυψης. Εύγε κύριε Κουβέλη.

Πριν από αρκετές εβδομάδες, ο ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε την ωριμότερη πρόταση για εξεταστική που έχει κατατεθεί στο Ελληνικό κοινοβούλιο.

 

 Έχοντας ως βάση την επιστολή του Πάνου Καμμένου για το ίδιο θέμα, ο Τσίπρας συνέταξε το ακριβές διάγραμμα ροής του εγκλήματος του μνημονίου και της υπαγωγής της χώρας στο ΔΝΤ. 

Η πρόταση αυτή αποτελεί διακομματική υπέρβαση αφού εστιάζει αποκλειστικά στα αληθινά γεγονότα και στοχοποιεί ξεκάθαρα τους ενόχους του μεγάλου εγκλήματος. Το οποίο έχει σαφέστατες χρονικές παραπομπές και ενόχους. Από τις εκλογές του 2009 και μετά.

 Είναι δεδομένο λοιπόν ότι εκτός από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, η πρόταση αυτή θα ψηφιστεί και από πολλούς βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας αλλά και όλους τους ανεξάρτητους.


Εδώ έρχεται να αποκαλυφθεί και ο επικίνδυνος ρόλος του συνοθυλεύματος που ονομάζεται
“ΔΗΜΑΡ”.


Η ΔΗΜΑΡ λοιπόν, δηλώνει ότι θα καταψηφίσει την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ, επειδή λέει δεν περιλαμβάνει την περίοδο… Καραμανλή!!!


Δηλαδή η ΔΗΜΑΡ της κυρίας Ρεπούση, θεωρεί ακόμα ότι μπορεί να μας δουλεύει, την ίδια στιγμή που σύμφωνα και με το ίδιο το ΔΝΤ, η επίτευξη της οικονομικής κατάστασης που παρέδωσε ο Καραμανλής το 2009 στον Παπανδρέου, είναι ο στόχος για την Ελλάδα του …2020! 

Μετά από τόσες θυσίες, τόσες εκχωρήσεις, ολόκληρη λαίλαπα!


Άξιος ο μισθός σας κύριοι. Μην ξεχάσετε να βάλετε στην εξεταστική και τα πρωτοσέλιδα των νταβατζήδων που εγκαλούσαν τον Καραμανλή για “επιδόματα πείνας”, ενώ ο εκλεκτός σας, ο ΓΑΠ, τα εξαφάνισε υπό την απόλυτη ομερτά. Την ομερτά που επιδιώκετε και ‘σεις με την δολιότητα σας.

 

  http://olympia.gr

 Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε

O Toύρκος πρωθυπουργός προειδοποιεί τους Ισραηλινούς ότι θα πληρώσουν για τις δολοφονίες

Το Ισραήλ είναι απαραίτητο να κληθεί να δώσει λόγο για τις δολοφονίες στη Λωρίδα της Γάζας. 

Αυτό δήλωσε σήμερα ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

 

 


 «Όλοι πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί να....
δώσουν λογαριασμό για το θάνατο αθώων παιδιών, που σκοτώθηκαν με απάνθρωπες μεθόδους στη Λωρίδα της Γάζας. Οι Παλαιστίνιοι δεν έσκυψαν το κεφάλι και ποτέ δεν θα το πράξουν αυτό», είπε ο Τούρκος πρωθυπουργός σε ομιλία του στο Πανεπιστήμιο του Καΐρου.
 Ο Τούρκος πρωθυπουργός είχε σήμερα συνάντηση στο Κάιρο με τον πρόεδρο της Αιγύπτου Μουχάμεντ Μούρσι, κατά την οποία εξέφρασε την υψηλή εκτίμησή του για τη θέση της αιγυπτιακής ηγεσίας, που ανακάλεσε τον πρέσβη της από το Ισραήλ.


http://nyxtobaths.blogspot.com


Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε

Ο ΑΚΡΟΒΑΤΗΣ

 
Ειλικρινά δεν έχω στερηθεί πολλά πράγματα αλλά γενικά απ’ τη ζωή μου, μου λείψανε αρκετά. Θα μου πεις τη ζωή σου εσύ την φτιάχνεις σύμφωνα μ’ αυτά που πάλεψες να έχεις, και άξιζες πραγματικά να τα’χεις. Σωστό κι αυτό. Αν όμως είσαι άπληστος και τα θες όλα δικά σου, τότε πάντα κάτι θα σου λείπει και θα είσαι πάντοτε δυστυχισμένος. 
 
Κι άπληστος υπήρξα ουκ ολίγες φορές όπως όλοι μας, και ακατάπαυστα σχεδόν. Όμως πάντοτε προσπαθούσα να ελέγξω την κατάσταση. Μέχρι εκεί που σε παίρνει έλεγα κι κάπου εκεί εξισορροπούσα.
Ένοιωσα αρκετές φορές και την αυταπάτη του εργαζόμενου: «Ε ρε να καθόμουνα», και σε καιρό «καθισιού αργά η γρήγορα είχα πρόβλημα με την αδράνειά μου.
 
 Η ανάγκη λοιπόν που σε κάνει να τρέχεις για το μεροκάματο, κατάλαβα ότι είναι μεγάλο πράγμα για τον άνθρωπο. Σε κρατάει δεμένο στη γη και δεν αεροβατείς. Γιατί αν δεν υπήρχαν τούτες οι ανάγκες λέω εγώ, θα ήμασταν όλοι μας λίγο - πολύ ψιλοσαλταρισμένοι. Τώρα γιατί τα γράφω άλλα αυτά. Από ανάγκη το κάνω. Τι άλλο να ’κανα να κάθομαι να κλαίω για όλα εκείνα που δεν έχω και μου λείπουνε; Δεν βγαίνει τίποτα κι έτσι. Τα πιτσιρίκια μόνο, θέλουν να τα έχουν όλα και συνέχεια ζητάνε.
 
Πάντοτε μια ισορροπία έψαχνα, κι ας ήξερα οτ’ ήταν δύσκολο για να την βρω. Κι εκεί που μια ζωή κάνω τον ακροβάτη να εξισορροπήσω τη ζωή μου, βαδίζοντας πάντα σ’ ένα τεντωμένο συρματόσκοινο, έρχονται τα «ρεμάλια», 
οι βολεμένοι οι «σκερδελέδες» της πολιτικής ζωής αυτής της χώρας, σώνει και καλά να κόψουν το σκοινί. Επάνω στα κεφάλια σας θα πέσω ρε ηλίθιοι. Μαζί μ’ εμένα θα «φουντάρετε κι εσείς.
 
 
 
 http://zeidoron.blogspot.gr
 
 Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε

 

Ωδή στον ναρκομανή(και στον αυτόχειρα) Βίντεο....



Πριν από 4 περίπου χρόνια είχα λάβει μέρος σε μια υπηρεσία σε ένα συνέδριο ναρκομανών
Εγώ μαζί με άλλους 3 ναρκομανείς κάναμε μια μικρή μουσική, ερασιτεχνική συναυλία με μοναδικό σκοπό: να διασκεδάσουμε καθαροί από όλες τις ουσίες
Μέσα σε όλα τα τραγούδια υπήρχε και μια ιδέα όπου και βγήκε τελικά τραγούδι. Τραγούδι  στο οποίο αντι για στίχους είχε ονόματα τα οποία θα ήταν και οι μοναδικοί στίχοι...........

ΚΙ Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ



Την φωνή του έχει συνδέσει με το Πολυτεχνείο και ο Νίκος Ξυλούρης, με δύο τραγούδια του, σήμα κατατεθέν της μουσικής του πορείας. «Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί» και «Πότε θα κάνει ξαστεριά»







Και ας κλείσουμε με κάτι πιο σύγχρονο, αφού το επόμενο τραγούδι γράφτηκε το 1990.
 «Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον», από Χάρη και Πάνο Κατσιμίχα, σε μουσική και στίχους του Διονύση Τσακνή.















το πληροφοριακό υλικό είναι από
http://www.tralala.gr/

Αφιέρωμα Πολυτεχνείο : Τραγούδια που σφράγισαν μία ολόκληρη εποχή

 


Αγώνας, ιδέα, αξία, αλλά και μουσική. Ακούστε τα τραγούδια που συνδέθηκαν με το Πολυτεχνείο.
Όπως κάθε σημαντικός αγώνας, πολιτικός ή κοινωνικός, η εξέγερση του Πολυτεχνείου συνοδεύτηκε από πολλά ξεχωριστά τραγούδια που άφησαν εποχή και χιλιοτραγουδήθηκαν.


 Πριν και μετά την 17η Νοέμβρη, κατά την διάρκεια της δικτατορίας, πολλοί σημαντικοί Έλληνες συνθέτες έγραψαν τραγούδια, που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως σπουδαία έργα τέχνης. 

Με στίχο δυναμικό και ρυθμό που σε ξεσηκώνει, τα τραγούδια αυτά σφράγισαν μία ολόκληρη εποχή και γενιά. Και φυσικά δεν παύουν να είναι διαχρονικά, και να μας αγγίζουν ειδικά στην δύσκολη περίοδο που διανύουμε.


 

Μίκης Θεοδωράκης : 

Ίσως ο σπουδαιότερος εκπρόσωπος της μουσικής του Πολυτεχνείου, και όχι μόνο. Βαθιά πολιτικοποιημένος, ο Μίκης Θεοδωράκης, δραστηριοποιείται έντονα εναντίον της Δικτατορίας.

 Συλλαμβάνεται, φυλακίζεται και οργανώνει μεγάλες αντιστασιακές συναυλίες. Δεν σταματά καθόλου εκείνη την εποχή να συνθέτει και να στέλνει τα τραγούδια του στο εξωτερικό, όπου γίνονται γνωστά μέσα από την φωνή της Μελίνας Μερκούρη και της Μαρίας Φαραντούρη, κυρίως.

Αλλά ας μην πούμε άλλα, και ας αφήσουμε μερικά από τα πιο γνωστά τραγούδια του, να μας γυρίσουν πίσω και να μας περιγράψουν την εποχή…
Σε στίχους του Brendan Behan και του Βασίλη Ρώτα, και μουσική του Μίκη Θεοδωράκη, η Μαρία Φαραντούρη μας περιγράφει την ιστορία του «Γελαστού παιδιού»





 Με μουσική, αλλά και ερμηνεία του ίδιου του Μίκη Θεοδωράκη (με την συνοδεία της Μαρίας Φαραντούρη), και στίχους Αλέκου Παναγούλη, το «Πάλης ξεκίνημα».



Σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη και στίχους Νότη Περγιάλη, η Μαρία Δημητριάδη ερμηνεύει «Ποιος κατεβαίνει σήμερα στον Άδη; Ποιον κουβεντιάζει η γειτονιά κι ανανταριάζει; Γιατί βουβά είναι τα βουνά κι οι κάμποι; Λεβέντης εροβόλαγε…»






Σε στίχους και μουσική του Μίκη Θεοδωράκη, ο Αντώνης Καλογιάννης ερμηνεύει «Είμαστε δυο, είμαστε τρεις, είμαστε χίλιοι δεκατρείς…» και το «Σφαγείο»



 Ο ΑΝΔΡΕΑΣ  ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΕΝΤΑΚΗΣ



 

Μάνος Λοΐζος: Θεωρείται επίσης ένας από τους σημαντικότερους μουσικούς εκπροσώπους της εποχής και εκφραστές του πολιτικού τραγουδιού. Άλλωστε ποιος δεν έχει συνδέσει την φωνή του με τα τραγούδια του Πολυτεχνείου? Συνεργάστηκε με τον Μίκη Θεοδωράκη, και όχι μόνο, χαρίζοντας μας μερικά από τα ομορφότερα πολιτικοποιημένα τραγούδια.
«Ο δρόμος είχε την δική του ιστορία… ήταν μια λέξη μοναχά “Ελευθερία”…» ερμηνεύει ο Μάνος Λοΐζος, σε μουσική δική του, και στίχους Κωστούλας Μητροπούλου.






 «Το εμβατήριο που του ‘μαθαν να λέει , είναι φασιστικό και του ΄ρχεται να κλαίει…» τραγουδά ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, σε μουσική Μάνου Λοΐζου και στίχους Κωστούλας Μητροπούλου.

 


Φυσικά, ας μην ξεχνάμε τους μεγάλους μας ποιητές, Γιάννη Ρίτσο και Οδυσσέα Ελύτη, που έγραψαν τους στίχους για μερικά από αυτά τα τραγούδια.
Με ποίηση του Γιάννη Ρίτσου, και μουσική του Μίκη Θεοδωράκη, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης ερμηνεύει «Όταν σφίγγουν το χέρι» και «Θα σημάνουν οι καμπάνες»









Σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη και στίχους Οδυσσέα Ελύτη, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης ερμηνεύει δύο από τα πιο χαρακτηριστικά τραγούδια της εποχής, «Ένα το χελιδόνι» και «Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ»






Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Πρωτοφανής καταγγελία Εισαγγελέα Πρωτοδικών μιλά για κατοχή της χώρας από τραπεζίτες και κυβερνήσεις δοσίλογων!

Δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο στα Ελληνικά χρονικά! Διαβάστε την καταγγελία:

 

 

Κινητοποιήσεις δικαστών και εισαγγελέων



Συνάδελφοι δικαστές και εισαγγελείς σαν απάντηση στους ελάχιστους συναδέλφους που αντιδρούν στις κινητοποιήσεις μας αλλά και στις αμφιβολίες και στις αντιρρήσεις που ήδη εγείρονται για την κλιμάκωση του αγώνα, τις οποίες σέβομαι, αλλά δεν υιοθετώ αναφέρω τα κάτωθι:



Αγωνιζόμαστε 

ως κλάδος, ως ανεξάρτητη εξουσία ενάντια στην προκλητική παραβίαση του Συντάγματος από την εκτελεστική και νομοθετική εξουσία, ενάντια στην κατεδάφιση όλων των κοινωνικών δικαιωμάτων, ενάντια στην ισοπέδωση της παιδείας και της υγείας του λαού μας, ενάντια στη γενοκτονία που επιχειρείται εις βάρος όλων μας με την μείωση των μισθών και των συντάξεων σε επίπεδα μη βιώσιμα στα πλαίσια δήθεν του αποκαλούμενου δημοσίου συμφέροντος το οποίο όπως φαίνεται σύμφωνα με την 668/20-2-2012 απόφαση του ΣτΕ, που έκρινε συνταγματικό το μνημόνιο σε όλα τα μέτρα του υπερισχύει του ίδιου του Συντάγματος, των άρθρων που κατοχυρώνουν τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα και αγαθά και της ΕΣΔΑ.


Εδώ υπάρχει και μια αντίφαση και ειρωνεία των σοφών του ΣτΕ καθώς όλα τα μέτρα που λαμβάνονται στα πλαίσια του δημοσίου συμφέροντος για τη λειτουργία του κράτους και της κοινωνίας μας συγχρόνως τα ίδια μέτρα καταστρατηγούν, ισοπεδώνουν το δημόσιο συμφέρον και καταστρέφουν την κοινωνία μας για το καλό της οποίας εφαρμόζονται.


Αγωνιζόμαστε 
 ενάντια στο καθεστώς κατοχής που έχουν επιβάλλει η Τρόικα, οι σύμβουλοί τους, οι αξιωματούχοι της ευρωπαϊκής ένωσης και του ΔΝΤ και οι ντόπιοι και ξένοι τραπεζίτες.  
Αγωνιζόμαστε
 ενάντια στην κυβέρνηση «δωσίλογων» που προσφέρουν γη και ύδωρ στους δανειστές μας εξοντώνοντας το λαό μας με την κατάλυση κάθε είδους εργασιακού και κοινωνικού δικαιώματός του. 

Αγωνιζόμαστε 

ενάντια στο φαύλο αυτό καθεστώς της δήθεν κοινοβουλευτικής δημοκρατίας το οποίο νομοθετεί ενάντια στη θέληση και βούληση του λαού υποστηρίζοντας ότι διαθέτει λαϊκή νομιμοποίηση και εντολή.
 Αγωνιζόμαστε 

 ενάντια στη λειτουργία της βουλής οπερέτας και της κυβέρνησης «yes men» που έχουμε, που νομοθετούν πάντα με δημοκρατικό τρόπο ψηφίζοντας όλα τα μέτρα που οδηγούν στην εξόντωση το λαό μας και στη διάλυση το κράτος μας, σε ένα άρθρο, για να μην υπάρξουν αντιδράσεις και διαρροές. Αλήθεια τι δημοκρατική πρακτική που είναι αυτή. Την επικροτούμε ως δικαστική εξουσία.

 Αγωνιζόμαστε ενάντια στην ανεργία που έχει ξεπεράσει το 30%,
 αγωνιζόμαστε 

 για τις οικογένειες των 3.000 συμπολιτών μας που αυτοκτόνησαν μην αντέχοντας την εξαθλίωση που τις οδήγησε η νόμιμα και δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνησή μας.
 Αγωνιζόμαστε 

 ενάντια στον ορυμαγδό των νέων αυτών μέτρων λιτότητας και ισοπέδωσής μας, τα οποία κατά τους κυβερνώντες παίρνονται για το καλό μας και για να υπάρξει ανάπτυξη, όμως εδώ και δύο χρόνια συνεχώς βαθαίνει η ύφεση και δεν υπάρχει διέξοδος και τέλος. 
Αγωνιζόμαστε 

 για την εθνική μας κυριαρχία και ανεξαρτησία. Αλήθεια μήπως δεν έχετε αντιληφθεί ότι ήδη ζούμε σε καθεστώς κατοχής, δουλείας, αποικιοκρατίας γερμανικής προέλευσης. Ποιος πιστεύει ότι είμαστε ελεύθερο και κυρίαρχο κράτος που θα δώσει ένα τέλος στην αυτοκαταστροφή του, στο φαύλο κύκλο που μας οδηγεί η προδοτική αυτή πολιτική που δήθεν υπερασπίζεται τα συμφέροντά μας ως ελληνικό κράτος και πολίτες.  

Αγωνιζόμαστε 
 ενάντια στην απώλεια της εθνικής μας ανεξαρτησίας, στην αμετάκλητη και άνευ όρων παραίτησή μας από την εθνική κυριαρχία στην οποία προβήκαμε στο άρθρο 14 παράγραφος 5 της δανειακής σύμβασης που υπόγραψε ο υπουργός οικονομικών το Μάιο του 2010 χωρίς την έγκριση και κύρωσή της από τη βουλή και με βάση την οποία εγκαταστάθηκαν στη χώρα μας οι εκπρόσωποι της Τρόικας και του ΔΝΤ, οι οποίοι με τις ευλογίες των πολιτικών μας συμπεριφέρονται σαν να βρίσκονται σε αποικία ή μήπως βρίσκονται. 
Αγωνιζόμαστε 

για να διατηρήσει ο καθένας το σπίτι του που με μόχθο και κόπο και με τις οικονομίες του έφτιαξε και αγόρασε και να μη του το πάρει η τράπεζα γιατί με την περικοπή του μισθού του δεν έχει πια τα χρήματα για να πληρώνει το στεγαστικό του δάνειο. 

Αγωνιζόμαστε 
για να έχουν τα παιδιά μας μέλλον σε αυτό τον τόπο και όχι να μεταναστεύουν, να μένουν άνεργα και να αμείβονται με 500 ευρώ. 
Αγωνιζόμαστε 
 για να παραμείνουμε ελεύθεροι πολίτες με γνώμη και άποψη και όχι δούλοι, απλοί διεκπεραιωτές και εφαρμοστές των άθλιων νόμων που ψηφίζει η βουλή αυτή των άθλιων εκπροσώπων μας οι οποίοι για άλλη μια φορά αφού υφάρπαξαν την ψήφο του λαού μας με ψευδή διλλήματα περί δήθεν καταστροφή μας αν δεν ακολουθήσουμε πιστά τις οδηγίες των δανειστών μας θεωρούν ότι έχουν τη λαϊκή νομιμοποίηση και εντολή.


Η μέχρι τώρα στάση μας και η κλιμάκωση του αγώνα μας όχι μόνο δεν είναι αντισυνταγματική και παράνομη όπως θέλουν μερικοί να πιστεύουν και να παρουσιάσουν αλλά αντίθετα υπηρετεί το λαό και το Σύνταγμα που καλούμαστε να εφαρμόσουμε.

 Αγωνιζόμαστε 
για να σταματήσει η προκλητική ισοπέδωση των ατομικών, κοινωνικών, εργασιακών δικαιωμάτων του λαού μας. 

Αγωνιζόμαστε για την προστασία των αδύνατων. Αγωνιζόμαστε για να μην εξαφανιστεί η φυλή μας, το έθνος μας, η Ελλάδα μας, ο τόπος μας που τόσο ξεδιάντροπα αφανίζεται από τους δήθεν αντιπροσώπους του, από αυτούς που είναι βουτηγμένοι στη διαφθορά και στην ανομία. Ας πληροφορηθεί λοιπόν η ηγεσία μας, η Πρόεδρος του Αρείου Πάγου, ο Αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου καθώς και οι εκλεκτοί συνάδελφοι που διαφωνούν με τη στάση μας ότι 

αγωνιζόμαστε για όλα τα ανωτέρω.

 Η μόνη διέξοδος στην κρίση είναι η σθεναρή και αποφασιστική στάση μας για να τεθεί τέρμα στην καταπάτηση κάθε έννοιας δικαίου και δικαιοσύνης που βιώνουμε και για να υπάρξει μέλλον στον τόπο μας.

 Διαφορετικά αν πάψει να υφίσταται και ο θεσμός της δικαστικής εξουσίας, της δικαιοσύνης που τώρα τελευταία με αφορμή τις κινητοποιήσεις μας βάλλεται από παντού και κυρίως από το εσωτερικό του, την ηγεσία του αλλά και τους ίδιους τους λειτουργούς του δεν θα υπάρχει, δεν θα έχει μείνει όρθιο τίποτα πια. 

Τότε ας συνεχίσουμε να μασάμε το κουτόχορτο που μας προσφέρουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, οι εργολάβοι – καναλάρχες και οι πολιτικοί πάτρωνές τους που θαυμάζουμε στη βουλή και ας συμμορφωθούμε με τις υποδείξεις.


Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία.

Γιάννης Πενταγιώτης
Εισαγγελέας Πρωτοδικών

 http://olympia.gr/


 Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε