Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012

Βίντεο:Το ατύχημα της Χρύσας Ρώπα

Βίντεο:Το ατύχημα της Χρύσας Ρώπα

Και ενώ ξεκινούσε το σκετσάκι της Χρύσας Ρώπα και του Λάκη Λαζόπουλου στο Αλ Τσαντίρι Νιουζ του Alpha, η ηθοποιός είχε ένα...περίεργο ατύχημα με ένα τούβλο και η εκπομπή διεκόπη on air, ώστε να της δοθούν οι πρώτες βοήθειες...






 από Enikos_gr

Το χτύπημα του τυφώνα Sandy live.

Δεκάδες εκατομμύρια Αμερικανοί πολίτες σπεύδουν να προφυλαχθούν από τους θυελλώδεις ανέμους και τις κατακλυσμιαίες βροχοπτώσεις που προκαλεί ο τυφώνας Sandy, ενώ οι ομοσπονδιακές Αρχές των ΗΠΑ έχουν προειδοποιήσει πως οι καταστροφές που αναμένεται να σημειωθούν θα είναι πρωτόγνωρες για τα αμερικανικά δεδομένα.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, στα δύο επόμενα 24ωρα θα επηρεάσει με τον έναν ή άλλον τρόπο τη ζωή 60 εκατομμυρίων κατοίκων. «Πρόκειται για το πλέον καταστροφικό γεγονός που έχουμε αντιμετωπίσει», δήλωσε ο κυβερνήτης του Κονέκτικατ, Νταν Μαλόι.


 
Ο τυφώνας Sandy ακόμη δεν χτύπησε την ξηρά σε Νιου Τζέρσεϊ -όπου θα είναι το επίκεντρο- και σε Νέα Υόρκη και οι δυο πολιτείες δέρνονται από ισχυρούς ανέμους, παράκτιες περιοχές πλημμυρίζουν -λόγω ανόδου της στάθμης των υδάτων-, δεκάδες χιλιάδες άτομα έμειναν ήδη χωρίς ηλεκτρισμό, μισό περίπου εκατομμύριο κάτοικοι αναγκάστηκαν να μετακινηθούν σε ασφαλέστερους χώρους και η πόλη της Νέας Υόρκης, που δεν κοιμάται ποτέ, είναι ερημωμένη.

Ο Σάντι του οποίου οι άνεμοι πνέουν με μέγιστη ταχύτητα περίπου 150 χιλιομέτρων με υψηλότερες ριπές, αναμένεται να μετασχηματιστεί σε ένα μετωπικό ή χειμερινό σύστημα χαμηλής πίεσης αργότερα σήμερα ή απόψε, τόνισε το NHC.

Μέχρι στιγμής, έξι πολιτείες έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ενώ δεκάδες εκατομμύρια άνθρωποι υπολογίζεται ότι θα επηρεαστούν από την έλευση του τυφώνα.


Επίσης, περίπου 30.000 σπίτια και επιχειρήσεις δεν έχουν ηλεκτρικό, ενώ αποκαταστάθηκε η πρόσβαση στο δίκτυο για άλλα 40.000. Δεκάδες χιλιάδες άτομα έμειναν ήδη χωρίς ηλεκτρισμό, μισό περίπου εκατομμύριο κάτοικοι αναγκάστηκαν να μετακινηθούν σε ασφαλέστερους χώρους και η πόλη της Νέας Υόρκης, που δεν κοιμάται ποτέ, είναι ερημωμένη.

Η επικείμενη εκδήλωση της υπερκαταιγίδας στην περιοχή της Νέας Υόρκης ενδεχομένως θα ανεβάσει τη στάθμη των υδάτων της θάλασσας κατά τρία τουλάχιστον μέτρα, σύμφωνα με τους επιστήμονες. Αν επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις τότε οι καταστροφές θα είναι χωρίς προηγούμενο λόγω των πλημμυρών.


Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι έχουν εγκαταλείψει τις εστίες τους, ενώ η πρωτεύουσα της χώρας Ουάσινγκτον έχει εκκενωθεί από τους κυβερνητικούς και κρατικούς υπαλλήλους. Όλες οι περιοχές της ανατολικής ακτής που έχουν πληγεί ή θα πληγούν βρίσκονται σε καθεστώς παράλυσης, αναμένοντας τις καταστροφικές συνέπειες της υπερκαταιγίδας. 











 (Δορυφορική εικόνα)


http://www.madata.gr/

Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2012

Σοφία Βέμπο (1910 – 1978) Η ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ




Η Έφη Μπέμπο, όπως ήταν το πραγματικό της όνομα, γεννήθηκε το 1910 στην Καλλίπολη της Ανατολικής Θράκης. Μετά τη Μικρασιατική καταστροφή, η οικογένειά της εγκαταστάθηκε στην Τσαριτσάνη του νομού Λάρισας και κατόπιν στο Βόλο, όπου οι γονείς της εργάστηκαν ως καπνεργάτες.


Ξεκίνησε την καλλιτεχνική της πορεία τυχαία το 1930, τραγουδώντας σ' ένα ζαχαροπλαστείο της Θεσσαλονίκης για να συνεισφέρει οικονομικά στο σπίτι της. Τρία χρόνια αργότερα κατέβηκε στην Αθήνα, όπου προσελήφθη από τον θεατρικό επιχειρηματία Φώτη Σαμαρτζή στο «Κεντρικόν», προκειμένου να συμμετάσχει στην επιθεώρηση «Παπαγάλος 1933».

 Την ίδια περίοδο υπέγραψε και το πρώτο της συμβόλαιο στη δισκογραφική εταιρία Columbia, ερμηνεύοντας ερωτικά τραγούδια της εποχής και λόγω της ιδιαίτερης μπάσας φωνής της η καταξίωση δεν άργησε να έρθει.


Με την κήρυξη του πολέμου το 1940 ανέλαβε την εμψύχωση των ελλήνων στρατιωτών στο μέτωπο με πατριωτικά και σατυρικά τραγούδια, ενώ πρωταγωνίστησε σε επιθεωρήσεις που προσάρμοζαν το θέμα τους στην πολεμική επικαιρότητα. 

Όταν τα ναζιστικά στρατεύματα εισήλθαν στην Αθήνα φυγαδεύτηκε στη Μέση Ανατολή, όπου συνέχιζε να τραγουδά για τα εκεί ελληνικά και συμμαχικά στρατεύματα. Έγινε σύμβολο του έθνους, ταύτισε το όνομά της με το αλβανικό έπος και χαρακτηρίστηκε «Τραγουδίστρια της Νίκης».


Το 1949 απέκτησε δική της θεατρική στέγη στο Μεταξουργείο. Σε μια εποχή που θέατρα έκλειναν και μετατρέπονταν σε κινηματογράφους, η Βέμπο επανέφερε την επιθεώρηση, ανεβάζοντας έργα που διατήρησαν ζωντανή την παράδοση της λαϊκής σάτιρας και καθιέρωσαν τους μεγάλους κωμικούς μας. Ταυτόχρονα, έβαλε τα θεμέλια μιας καινούριας εποχής για το ελληνικό τραγούδι, λανσάροντας το «αρχοντορεμπέτικο».
Όλα αυτά τα χρόνια, η Σοφία Βέμπο διατηρούσε δεσμό με τον συγγραφέα και στιχουργό Μίμη Τραϊφόρο, με τον οποίο παντρεύτηκε τελικά το 1957.


Το 1959 πρωταγωνιστεί στην κινηματογραφική ταινία «Στουρνάρα 288», όπου υποδύεται μια διάσημη τραγουδίστρια που ξεχάστηκε από τους θαυμαστές της κι εργαζόταν ως καθηγήτρια πιάνου. Είχε προηγηθεί η συμμετοχή της το 1955 στην κλασσική «Στέλλα» και το 1938 στην «Προσφυγοπούλα», όπου είχε κάνει και το ντεμπούτο της στη μεγάλη οθόνη.


Στα μέσα της δεκαετίας του '60 άρχισε να αραιώνει τις θεατρικές εμφανίσεις της και στις αρχές της επόμενης δεκαετίας αποσύρθηκε οριστικά. Την περίοδο 1967-1974 συμμετείχε στον αντιδικτατορικό αγώνα. Τη βραδιά του «Πολυτεχνείου» άνοιξε το σπίτι της κι έκρυψε φοιτητές, τους οποίους αρνήθηκε να παραδώσει όταν η ασφάλεια χτύπησε την πόρτα της.

Πέθανε στις 11 Μαρτίου του 1978 και η κηδεία της μετατρέπεται σ' ένα πάνδημο συλλαλητήριο.











Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2012

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ ΙΔΑΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΠΑΝΑΝΙΑ



Κατά προτίμηση επιλέγουμε ανύπαρκτο κράτος, συνονθύλευμα αποικίας, προτεκτοράτου, υποτελούς σε αυτοκρατορίες. 

  

Έπειτα και αφού τους εξαντλήσουμε(τους σκλάβους) στη φορολογία και αφού πλευρίσουμε τους επίδοξους προδότες/ προσκυνημένους/ ξεφτιλισμένους, τους κρατάμε σκλαβωμένους αρκετό καιρό ώστε να τους διαλύσουμε το ηθικό.
 Σε περίπτωση επαναστάσεως βάζουμε την εκάστοτε θρησκευτική αρχή να την αφορίσει.
 Εάν αυτό αποτύχει και οι επαναστάτες συνεχίσουν, τότε προσαρμοζόμαστε στα κελεύσματα των καιρών και «στηρίζουμε» τον αλύτρωτο λαό και τους επαναστάτες του στα χαρτιά διότι ουσιαστικώς τους σκάβουμε το λάκκο. 

Εάν παρολαυτά οι Επαναστάτες συνεχίσουν επιτυχώς το έργο τους τότε.. αφού ανακοινώσουμε ότι η Επανάστασις επέτυχε, τους πετάμε όλους στα μπουντρούμια, δολοφονούμε τα παιδιά τους, τους ξανα ματα αφορίζουμε και δίνουμε την εξουσία στους υποτελείς μας, στα παιδιά για τα θελήματα. 

 Αυτοί αναλαμβάνουν μαζί με τις «προστάτιδες δυνάμεις» να χρεώσουν το νεοσύστατο κράτος  υποψήφια μπανανία με χρέη 10 χωρών αποκαλούμενα για τις μάζες «αναπτυξιακά δάνεια». Ορίζουμε αρχιδανειοδότη και μέτοχο της τάχα μου Εθνικής Τράπεζας, άτομο ειδικευμένο στις πυραμίδες και στις λογιστικές απάτες, γόνο οικογένειας που θα πρέπει να έχει συμβάλει στην διάλυση του πλανήτη με περγαμηνές. Δεν διαλέγουμε ό,τι και ό,τι. Μόνον τον αφρό.

Αφού χρεώσουμε και τα τρισέγγονα των παλαιών υποτελών και νυν «πολιτών» του επίδοξου κράτους μπανανία, αλώνουμε κάθε υπηρεσία με τους δικούς μας ανθρώπους, με προυπηρεσία ρουφιάνου και συστάσεις ώστε με τον καιρό να διχάσουμε τους «πολίτες» και να τους οδηγήσουμε μέσω δοτών συστημάτων εξουσίας στον εμφύλιο.
 
 Επί τη ευκαιρία αναγκάζουμε και το διαλυμένο κράτος μπανανία να υποστεί και άλλο σοκ με το να συμμετάσχει σε πολέμους με τους οποίους δεν έχει ουδεμία σχέση. Αν τυχόν αντισταθούν πέραν προσδοκίας, ζητάμε από τους ανώμαλους εισβολείς να προβούν σε κάθε είδους αγριότητα ώστε να τους ξεκάνουμε. Δεν ξεχνάμε τους καλούς μας προδότες, ΠΟΤΕ!

Αφού εξαντληθεί ξανά το κράτος μπανανία, ατιμάζουμε τον αγώνα των πολιτών του και αφού τους διχάσουμε μια και καλή μέσω των δοτών μας πολιτειακών σχημάτων, τους ξαναδανείζουμε στα χαρτιά, δηλαδή απλά μεταφέρουμε το χρήμα από χώρα σε χώρα ώστε να καταλήξει «καθαρό» στις τσέπες μας. Δεν ξεχνάμε τους προδότες μας, τους βάζουμε σε καίριες θέσεις, ορίζουμε βασιλιά μογγόλο ΧΑΝ βαυαρίας και ξανα διχάζουμε.

Εν τω μεταξύ, έχουμε καταστρέψει την ελληνιστική παιδεία του εν λόγω κράτους, έχουμε καταστρέψει το ηθικό τους και την θέλησή τους και τους έχουμε μετατρέψει σε θρησκευόμενα «ζόμπι». Αυτό είναι από τα πιο σημαντικά συστατικά. Η θρησκεία προσθέτει την απαραίτητη νοστιμάδα. 
 
  


Τους μπολιάζουμε με «Δημοκρατία» αφού τους παραμυθιάσουμε ότι το σύστημα εξουσίας τους επειδή το ονομάσαμε δημοκρατία σημαίνει ότι είναι το ίδιο σύστημα με την αθηναϊκή το οποίο εμφανίστηκε και πέθανε εκεί και μόνον εκεί, βάζουμε και ολίγη από republic των ρωμαίων, και πολύ θεοκρατία και περιμένουμε.

Βασικό είναι να τους κρατάμε γονατιστούς την ώρα που άλλα κράτη κάνουν τεχνολογικές επαναστάσεις, επιστημονικές ανακαλύψεις και άλλα τέτοια ώστε αυτοί να παραμένουν στο επίπεδο ομιλούντος χιμπατζή ώστε να μην γίνουν ανταγωνιστικοί ποτέ! 
  


Όταν βράσουν όλα αυτά σε σιγανή φωτιά τους φέρνουμε τον «σοσιαλισμό» εκ στοών Αμερικής, Λονδίνου. Μέσω του σοσιαλισμού τους κάνουμε όλους χαραμοφάηδες, διορίζουμε και τα σκυλιά τους στο δημόσιο καρνάβαλο και τους πληρώνουμε ακόμα και το χέσιμο.
 
 Έχοντας δημιουργήσει αυτή τη σχέση κοιτάμε να την κρατάμε ζωντανή με αλατοπίπερο. Εν τω μεταξύ, παίρνουμε και άλλα δάνεια τεράστια δάνεια τα οποία καταλήγουν στις τσέπες τις δικές μας και τα ψίχουλα στους αγαπητούς μας προδότες, ώστε να τους κάνουμε πανίσχυρους για να αλώσουν κάθε οργανισμό του κράτους μπανανία. 
 
Φροντίζουμε ώστε κάθε λαμπρό μυαλό να σιχαθεί τον τόπο του και να σηκωθεί να φύγει ώστε να κρατάμε το επίπεδο στο ομιλούντος χιμπατζή και όχι πιο πάνω, χαλάει η συνταγή. Αν δεν σιχαθεί απλά τον τρελαίνουμε ώστε να τον ξεφτιλίσουμε. Ανάβουμε λίγο το μάτι της θρησκείας, αλλάζουμε το ντεκόρ με γκρίζα κτήρια φυλακές, σκοτώνουμε κάθε δημιουργικό πνεύμα και συνεχίζουμε.
 
  

Τώρα το κράτος μας είναι σχεδόν έτοιμο. Περιμένουμε να φουσκώσει η φούσκα και να σκάσει ώστε να μοιραστεί ολικά η γέμιση. Οι «πολίτες» τώρα είναι αλλόφρονες και έτοιμοι για ψήσιμο. Πετάμε τώρα μέσα «πατριωτικές» κορώνες στα χαρτιά και στα λόγια, μιλάμε για αλύτρωτες πατρίδες, βαράμε και μια κόκκινη μηλιά τη ρίχνουμε μέσα, ξανα χωρίζουμε το μείγμα και προετοιμαζόμαστε για εμφύλιο. 
 
  



Είναι βασικό όμως να μετατρέψουμε τους «πολίτες» με συνεχές ανακάτεμα σε παρασιτικά «ζόμπι» που διαμαρτύρονται μονάχα για λεφτά, ήτοι τους έχουμε κάνει φιλοχρήματους από πριν. Αφού τους έχουμε κάνει σαν τα μούτρα μας, τότε τους τα παίρνουμε όλα και τους αφήνουμε στον τόπο να φαγωθούνε μεταξύ τους. 
 
Κατόπιν εμείς αρπάζουμε ό,τι έχει απομείνει και στον κρανίου τόπο κατασκευάζουμε εξέδρες εξόρυξης, ορυχεία, εργοστάσια όπου βάζουμε για εργάτες τους αλλοδαπούς με τους οποίους έχουμε αλλάξει την εθνολογική σύνθεση του κράτους ενώ κοιτάμε να εξοντώνουμε κάθε ημεδαπό σιγά σιγά ή τον αφομοιώνουμε, το ένα και το αυτό.
 
 Με αυτά και μ’αυτά, έχουμε μετατρέψει ένα έθνος σε ένα μπουρδέλο ασύλληπτων διαστάσεων και αποκομίζουμε τα κέρδη.
 
 
 
 
Να μην ξεχάσω: Πλύση Εγκεφάλου κάθε μέρα κάθε ώρα κάθε λεπτό ακόμα και στον ύπνο τους.
Εφορία: Κρατάμε το μοντέλο των μογγόλων και τους πείθουμε ότι εάν δεν πληρώνεις εφορία είσαι εγκληματίας και τους αφήνουμε να σκοτώνονται μεταξύ τους. Εν τω μεταξύ μέσω της εφορίας, τους παίρνουμε και τα νεφρά τους.
 
 
Τράπεζες: Τις δίνουμε στους αγαπητούς μας προδότες και τους ορίζουμε να δώσουν δάνειο ακόμα και σε κατσίκες. Μετά και αφού κονομήσουμε, τα χρέη τα πετάμε στους «πολίτες» τους οποίους φλομώσαμε με αυτοκίνητα, ακίνητα, κινητά και πουτάνες. 

Προβοκάτορες: Απαραίτητοι. Καλό είναι να υπάρχουν σε όλες τις δομές της κοινωνίας
 
  
 
Η συνταγή επιδέχεται δημιουργικές τροποποιήσεις των εκάστοτε «σεφ». 
 
   


 

Συγκλονιστική επιστολή στρατιωτικού: "Θα παρελάσω για τους πολίτες, όχι για σας κύριε Πρόεδρε"


Καλημέρα σας. Είμαι Επιλοχίας και είμαι ένας από αυτούς που θα παρελάσουν στη Θεσσαλονίκη την 28 Οκτωβρίου. Τελευταία διαβάζω κάποια μέτρα της πολιτείας τα οποία περιορίζουν τους συμπολίτες μας σε συγκεκριμένο χώρο να δουν την παρέλαση καθώς επίσης διαβάζω ότι η εξέδρα που θα βρίσκεται ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα είναι απομονωμένη από τον κόσμο και απλησίαστη (κάτι που θυμίζει εγωιστή μονάρχη νομίζω και όχι πρόεδρο Δημοκρατίας).
 
 
Όσοι θα παρελάσουμε θα παρελάσουμε για την τιμή των προγόνων μας και για τον απλό κόσμο. Όχι για τους κυρίους στην εξέδρα.
 
 
Τελευταία ανακοίνωσαν πρόσθετα μέτρα περικοπών των μισθών μας. Εγώ κοιτώντας τον Πρόεδρο στην εξέδρα της παρελάσεως όπως και οι υπόλοιποι συνάδελφοι μου θα είναι σαν να βλέπω έναν πατέρα που παρόλο που κακοποιεί τα παιδιά του βγαίνει έξω στην παιδική χαρά και τα καμαρώνει, παρόλο που όταν γυρίσουν σπίτι θα τα χτυπήσει. Έτσι και εμείς. Μας φτάνει τον μισθό σε επίπεδα εξαθλίωσης και μετά θα ανέβει σε μία εξέδρα να μας καμαρώσει και το χειρότερο θέλει να έχουμε και ηθικό . 
 
Ηθικό από τι; 
Ηθικό από το ότι σκεφτόμαστε τα χρέη μας; 
Ηθικό από το ότι στερούμαστε βασικά είδη διατροφής οικογενειακά προκειμένου να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στις ανάγκες των παιδιών μας; 
Προσωπικά είμαι περίεργος το τι σκέψεις θα περνούν από το μυαλό του Προέδρου όταν τα τμήματα θα παρελάσουν μπροστά του. 
 
 
Με τι τσίπα θα μας κοιτάξει στα μάτια; Παρόλα αυτά έχοντας διαφορετικό μισθό και έχοντας διαφορετική ζωή δεν πρόκειται να μας καταλάβει. Θα παρελάσει μπροστά του ένας "θίασος" όχι ένας στρατός. Θα δείχνουμε ηθικό το οποίο δεν υπάρχει και αυτός θα έχει την ψευδαίσθηση σαν πρόεδρος ότι με όσα έχει συμβάλλει (υπογράφοντας) περνάει μπροστά του ένας στρατός με ηθικό (μέρος της παράστασης και αυτό). Λυπάμαι ειλικρινά κύριε πρόεδρε που είσθε και εσείς μέτοχος της εξαθλίωσης μας".
 
 

onalert.gr

http://www.parakato.gr

Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε

Συγκλονιστικό ντοκυμαντέρ για τον Πόντο

Τον Ιανουάριο του 2006 ο Τάσος Τέλλογλου, η Σοφία Παπαϊωάννου και η δημοσιογράφος των Νέων Φακέλων Κατερίνα Λομβαρδέα ταξίδεψαν στην Τραπεζούντα και συνάντησαν τους άγνωστους μέχρι εκείνη τη στιγμή μουσουλμάνους Πόντιους.

Για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό οι Φάκελοι αποκάλυψαν μια ιστορία που έμενε άγνωστη στους περισσοτέρους Έλληνες καθ’ολη σχεδόν τη διάρκεια του 20ου αιώνα: την ιστορία των Ποντίων που άφησε πίσω της η ανταλλαγή πληθυσμών του 1922.

Με την κάμερα του Χρόνη Τσιχλάκη επισκεφθήκαμε τα αμιγώς ελληνόφωνα χωριά, συναντήσαμε τους φιλόξενους κατοίκους τους, ακούσαμε μαζί τους τη λύρα. Τα βράδια μας μίλησαν για τους χριστιανούς συμπατριώτες τους που το1922 πήραν το δρόμο για την Ελλάδα, και για τον πολιτισμό τους που απειλείται από το κεμαλικό κράτος.

Ακόμα, στην κάμερα των Φακέλων μίλησε ο Πόντιος διανοούμενος Ομέρ Ασάν, ο οποίος πριν από 10 χρόνια δικάστηκε στην Τουρκία για το βιβλίο του «ο Πολιτισμός του Πόντου», ένα βιβλίο που έγραψε αναζητώντας τις ρίζες του. Δύο Τούρκοι ιστορικοί μας μίλησαν για την επίσημη τουρκική άποψη για τους πληθυσμούς αυτούς. Η ιστορική επιστήμη στην Τουρκία αρνείται την ύπαρξη ενός ελληνικού πολιτισμού στη Μαύρη Θάλασσα, την ώρα που και η ελληνική διπλωματία αντιμετωπίζει τους ελληνόφωνους μουσουλμάνους σαν ένα εμπόδιο στις διμερείς σχέσεις.

Αλλά οι Πόντιοι στις δύο πλευρές του Αιγαίου έχουν προ πολλού ανοίξει διαύλους επικοινωνίας στο ίντερνετ και την πραγματική ζωή . Τα καλοκαίρια συναντιόνται στα «παρχάρια»(υψίπεδα)της Τραπεζούντας και το χειμώνα σε ταβερνάκια της Θεσσαλονίκης, γιατί όπως μας είχε πει ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης στην κάμερα των Φακέλων «φταίει το DNA που μας τραβάει».

Ακόμα στην ίδια εκπομπή, οι Φάκελοι παρουσίασαν για πρώτη φορά ένα ολοκληρωμένο αφιέρωμα της Σοφίας Παπαϊωάννου στους διωγμούς που υπέστησαν οι χριστιανοί Πόντιοι από το 1916 μέχρι το 1922 ακολουθώντας την πορεία των πληθυσμών που διώχτηκαν τότε και ταξίδευσαν στη Μακεδονία για να βρουν τους υπέργηρους σήμερα μάρτυρες μιας από τις πιο συγκλονιστικές ιστορίες του νεότερου ελληνισμού.










Πηγή: fakeloi


 Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε

Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 1912-2012: ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑΝΙΚΗ ΣΚΛΑΒΙΑ


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

 

Σαν γέννημα και θρέμμα αυτής της πόλης, σαν ένας Θεσσαλονικιός που μεγάλωσε στις γειτονιές της Κασσάνδρου, του μαρμαρένιου Διοικητηρίου, της Ολύμπου, της παλιάς Πρίγκηπος Νικόλαου, του Φαλήρου και της Βασιλέως Γεωργίου, αισθάνομαι το λιγότερο ντροπή να βλέπω πως η αποκορύφωση των εκατοντάχρονων της απελευθέρωσης έγιναν με συνοδεία 2000 αστυνομικών και με την πλήρη απουσία του λαού αυτής της πόλης. Λες και οι γιορτές έγιναν αποκλειστικά για όλο αυτό το κατεστημένο που μας οδήγησε στην τροϊκανική  συμφορά.

 

Εκατό χρόνια από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης, με ένα πρωθυπουργό που αποδείχτηκε ο μεγαλύτερος χαμαιλέοντας της ελληνικής πολιτικής ιστορίας, (ζήλεψε ακόμα και τον ΓΑΠ), 

με ένα πολιτικό σύστημα που καθημερινά επιβεβαιώνει ξεδιάντροπα τον ρόλο του σαν μια συμμορία ανικάνων και εθνόπροδοτών, με ένα από τους χειροτέρους δημάρχους της ιστορίας της πόλης, που ενδιαφέρεται περισσότερο για τους ομοφυλόφιλους για τους τουρκολάγνους παρά για τα σκουπίδια που έχουν γίνει μόνιμο γραφικό είδος της Θεσσαλονίκης, 

με ένα μετρό που λιμνάζει εδώ και χρόνια καταστρέφοντας κάθε προσπάθεια οικονομικής ανόρθωσης της πόλης, με ένα κόσμο που απεγνωσμένα προσπαθεί να επιβιώσει μέσα στην αλλεπάλληλη θύελλα των «σωτήριων» μέτρων που τον βουλιάζουν ακόμα περισσότερο, μόνο απελευθέρωση δεν θυμίζει.

 

Τέτοια Θεσσαλονίκη δεν την είχαμε ονειρευτεί, δεν την είχαμε καν φανταστεί. Η μεγάλη γιορτή  της απελευθέρωσης χωρίς κόσμο παρά μόνο με τις φανφάρες, τα ακριβά κουστούμια και τα ΜΑΤ να φυλάγουν τους επισήμους. Αναρωτιέμαι αν αυτοί οι άνθρωποι που σαν επίσημοι κατέκλυσαν τον άγιο Δημήτριο, στις 26/10, είχαν κάποια επίγνωση του ρεζιλέματος που για πρώτη φορά ήταν τόσο έντονος στις εορταστικές εκδηλώσεις αυτής της χιλιό βασανισμένης πόλης ;

Μεγαλώνοντας μέσα από πολλά Θεσαλονικιώτικα στέκια και γνωρίζοντας χιλιάδες συμπολίτες μου, ειλικρινά θέλω να τους εκφράσω την μεγάλη μου ντροπή για όλο αυτό το ρεσιτάλ υποκρισίας. Η πόλη αυτή δεν γιόρτασε τα εκατοντάχρονα της απελευθέρωσης της, αλλά   την υποκρισία αυτών που την έφεραν σε αυτό το χάλι.


«Η Σαλονίκη  πού ‘σβηνε με του καιρού το διάβα. Καντήλι που τρεμόφωτο για λάδι λαχταρά από βραδύς κοιμήθηκε δυστυχισμένη σκλάβα και την αυγουλά ξύπνησε αρχόντισσα κυρά».

 Αυτά μαθαίναμε εμείς στο 53ο δημοτικό σχολείο της Κασσάνδρου, πρώην τουρκικό αρχοντικό.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ

Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος.

 

 http://olympia.gr/

  Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε

 

Η Απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης μέσα απο τον τύπο της εποχής


 

 

 Η Προέλαση του Ελληνικού Στρατού στην Μακεδονία με στόχο την απελευθέρωση των αλύτρωτων Ελλήνων, που ζούσαν ακόμη υπό το καθεστώς της οθωμανικής κυριαρχίας, ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 1912.

Σύντομα, ωστόσο, ξέσπασε η δραματική διαφωνία του Ελευθερίου Βενιζέλου με τον διάδοχο του ελληνικού θρόνου, Κωνσταντίνο, σχετικά με την κατεύθυνση που έπρεπε να ακολουθήσουν οι ένοπλες δυνάμεις. 
 
Ο Κωνσταντίνος υποστήριζε πως τα στρατεύματα έπρεπε να κινηθούν προς την περιοχή του Μοναστηρίου, ενώ αντίθετα ο Βενιζέλος έθετε ως άμεση προτεραιότητα την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης. Η άποψη του πρωθυπουργού τελικά υπερίσχυσε και οι ελληνικές δυνάμεις προέλασαν ταχύτατα, ώστε να προλάβουν την κατάληψη της Θεσσαλονίκης από τους Βούλγαρους, που πλησίαζαν στην πόλη απειλητικά.





Όταν οι ελληνικές δυνάμεις εμφανίστηκαν στις παρυφές της «νύφης του Βορρά», ο Κωνσταντίνος και ο οθωμανός διοικητής, Χασάν Ταξίν, ξεκίνησαν διαπραγματεύσεις που κατέληξαν στην «άνευ όρων» παράδοση της. Οι έλληνες στρατιώτες εισήλθαν επευφημούμενοι στην Θεσσαλονίκη, ενώ σύντομα αφίχθη και ο βασιλιάς Γεώργιος, που παρακολούθησε την πανηγυρική δοξολογία της 30ης Οκτωβρίου.

Τη διοίκηση των νέων χωρών ανέλαβε τότε ο Κωνσταντίνος Ρακτιβάν «όπως ως αντιπρόσωπος της Ελληνικής Κυβερνήσεως κανονίση τα της προσωρινής διοικήσεως των καταληφθεισών χωρών». Η θητεία του Ρακτιβάν διήρκεσε μέχρι τον Ιούνιο του 1913, όταν εκδιώχθηκε από την πόλη ο βουλγαρικός στρατός και τον διαδέχτηκε, ως οριστικός διοικητής πια, ο Στέφανος Δραγούμης.
 
 
Στη Θεσσαλονίκη εκείνη την εποχή εκδίδονταν τρεις ελληνόγλωσσες εφημερίδες: α) η Μακεδονία του Κωνσταντίνου Βελλίδη, που εκδόθηκε για πρώτη φορά στις 10 Ιουλίου του 1911, β) η Νέα Αλήθεια του Ιωάννη Κούσκουρα, που κυκλοφορούσε από τον Ιούνιο του 1909 ως συνέχεια της εφημερίδας Αλήθεια και γ) το Εμπρός, του Αντώνη Οικονομίδη, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στις 15 Αυγούστου του 1912. Και τα τρία έντυπα, όπως είναι φυσικό, υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά και πανηγυρισμούς την ένταξη της πόλης στον εθνικό κορμό.

«Ζήτω η Ελευθερία - Δόξα και Τιμή εις τον Ελληνικόν Στρατόν» αναγραφόταν στο πρωτοσέλιδο της Μακεδονίας, που καλυπτόταν σχεδόν εξ ολοκλήρου από την ελληνική σημαία. Και συνέχιζε: «Με θερμά δάκρυα, δάκρυα της χαράς εκείνης, που πλημμυρεί τα στήθη δούλου ανακτώντος την ελευθερίαν του, και δάκρυα της ευγνωμοσύνης εκείνης, που κατακλύζει όλην του την ύπαρξιν, δια τον ελευθερωτήν του, χαιρετίζομεν τον Ελληνικόν Στρατόν εισερχόμενον εις την περίλαμπρον των Θεσσαλονικέων πόλιν».
 
 
 
    




Η Νέα Αλήθεια, πιο συγκρατημένα, κυκλοφόρησε με κεντρικό τίτλο «Ζήτω ο Ελληνικός Στρατός και ο Διάδοχος Κωνσταντίνος», ενώ το πρωτοσέλιδο του Εμπρός με τίτλο «Δόξα και Τιμή στα Ελληνικά Όπλα», φιλοξενούσε παράλληλα ένα σκίτσο της ελληνικής σημαίας.

Οι αθηναϊκές εφημερίδες συμμετείχαν επίσης στους πανηγυρισμούς για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης. Μια από τις μεγαλύτερες εφημερίδες της χώρας, το Εμπρός του Δημήτριου Οικ. Καλαποθάκη, έγραφε χαρακτηριστικά: «Μολονότι ανεμένετο η κατάληψις της Θεσσαλονίκης από 24 ωρών, η αναγγελία της εισόδου του Ελληνικού Στρατού εντός αυτής προεκάλεσε χθες ρίγη συγκινήσεως και χαράς και αι Αθήναι πρώτον, μετ’ αυτάς δε ο ελληνισμός ολόκληρος ησθάνθησαν την απερίγραπτον εκείνην ανακούφισιν, ήτις συνοδεύει όλα τα μεγάλα γεγονότα και η οποία προέρχεται κατ’ ευθείαν από την εθνικήν ψυχήν».
 
 
 
Η Νέα Αλήθεια, πιο συγκρατημένα, κυκλοφόρησε με κεντρικό τίτλο «Ζήτω ο Ελληνικός Στρατός και ο Διάδοχος Κωνσταντίνος», ενώ το πρωτοσέλιδο του Εμπρός με τίτλο «Δόξα και Τιμή στα Ελληνικά Όπλα», φιλοξενούσε παράλληλα ένα σκίτσο της ελληνικής σημαίας.

Οι αθηναϊκές εφημερίδες συμμετείχαν επίσης στους πανηγυρισμούς για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης. Μια από τις μεγαλύτερες εφημερίδες της χώρας, το Εμπρός του Δημήτριου Οικ. Καλαποθάκη, έγραφε χαρακτηριστικά: 
 
«Μολονότι ανεμένετο η κατάληψις της Θεσσαλονίκης από 24 ωρών, η αναγγελία της εισόδου του Ελληνικού Στρατού εντός αυτής προεκάλεσε χθες ρίγη συγκινήσεως και χαράς και αι Αθήναι πρώτον, μετ’ αυτάς δε ο ελληνισμός ολόκληρος ησθάνθησαν την απερίγραπτον εκείνην ανακούφισιν, ήτις συνοδεύει όλα τα μεγάλα γεγονότα και η οποία προέρχεται κατ’ ευθείαν από την εθνικήν ψυχήν».
 
 
 
 
 
 Tο πρωτοσέλιδο του μεγάλου ανταγωνιστή του Εμπρός, του Σκριπ (ιδρυτής του οποίου ήταν ο Ευάγγελος Κουσουλάκος), ήταν καλυμμένο με φωτογραφίες της Θεσσαλονίκης, ενώ το κύριο άρθρο του ανέφερε πως «ουδείς δύναται να περιγράψη τα σκιρτήματα της χαράς, την πλημμύραν των συγκινήσεων, τα αναφωνήματα του ενθουσιασμού, την γλυκύτητα των συναισθημάτων, τα ιερά ρίγη όσα ησθάνθη και όσα διέδραμον χθες άπαν το ελληνικόν».


  



  



Η Ακρόπολις, η εφημερίδα του «πρύτανη» της ελληνικής δημοσιογραφίας, Βλάση Γαβριηλίδη, έσπευσε να αναλύσει τη σημαντικότητα της Θεσσαλονίκης: «Ελέγαμεν ότι πρόκειται περί πόλεως τόσο σημαντικής όσο αι Αθήναι, υπό τινάς δ’ επόψεις περισσότερον σημαντικής και των Αθηνών. Η υπεροχή της Θεσσαλονίκης συνίσταται εις το ότι είνε η φυσική εισβολητής κεντρώας Ευρώπης προς την θάλασσαν.
 
 
 Εις το ότι είναι κέντρο διεθνούς και όχι μόνο Ελληνικού εμπορίου. Ότι είναι κεφαλή ενός Ευρωπαϊκού σιδηροδρόμου. Ότι είναι πλησιεστέρα προς την Ηπειρωτικήν Ευρώπην. Ότι είναι πλησιεστέρα προς τον Ασιατικόν Ελληνισμόν. Ότι είναι οχυρά από θαλάσσης. Ότι έχει μάλλον διεθνή Τύπον. Και ότι προς αυτήν συρρέουν αι δυνάμεις της πλουσιωτέρας, της ευανδροτέρας ελληνικής χώρας»…



  


Η Εστία, του Αδ. Κύρου, θεώρησε την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης, ως το πρώτο βήμα: «Η κατάληψις της Θεσσαλονίκης συμπληρώνει το πρώτον μέρος της ενεργείας του ελληνικού στρατού. […] Και η μεν περαιτέρω διαγραφομένη εις τον ελληνικόν στρατόν ενέργεια είνε φανερά. Αφού εξώντωσεν εις το διαμέρισμα της Θεσσαλονίκης  την εχθρικήν δύναμιν, μέγα μέρος της οποίας είναι ήδη και αιχμάλωτον, θα στραφή βεβαίως εις δίωξιν της υπολοίπου, οπουδήποτε αλλαχού εις την νότιον Μακεδονίαν ευρισκομένης».
 
 
   



Οι Καιροί, του Πέτρου Κανελλίδη, έδωσαν ακόμα πιο πανηγυρικό τόνο στο εξώφυλλό τους:
 «Ήτο ανάστασις χθες. Ανάστασις εθνική. Διεσείρθη και εκ ρίζων πλέον κατέπεσεν η τυραννία. Κατερρίφθη η αιμοβαφής σημαία της ημισελήνου και εις την μακεδονικήν πρωτεύουσαν υπερήφανος ανεπετάσθη η γαλανή σημαία του Σταυρού», αναγραφόταν κάτω από ένα μεγάλο σκίτσο, που καταλάμβανε σχεδόν το μισό πρωτοσέλιδο.
 
 
 
 




Το Νέον Άστυ, του Γερ. Πετροβίκη, τόνιζε το μη αναστρέψιμο της διαμορφωθείσας κατάστασης: 
 
«Η Μακεδονία απωλέσθη πλέον ανεπιστρεπτί δια την Τουρκίαν. Και αν ακόμη το θηρίον σφαδάζη πληγομένον θανασίμως προς το μέρος της γραμμής Μοναστηρίου, οι σφαδασμοί του αυτοί είνε οι τελευταίοι. Αύριον θα πέση πτώμα οικτρόν και αποσυντεθειμένον, άξιον της υστάτης περιφρονήσεως, διότι δεν υπήρξεν άξιον να πέση τουλάχιστον γενναίως».
 
 
   



Η καθημερινή πολιτική εφημερίδα Πατρίς, του Σπ. Μ. Σίμου, αφού φιλοξένησε στο μισό πρωτοσέλιδό της φωτογραφίες της Θεσσαλονίκης, έδωσε στη συνέχεια έναν συγκινησιακό τόνο: «Αιώνων ονειροπόλημα πραγματοποιείται με τη δύναμιν του Θεού. 
Δάκρυα χαράς αναβλύζουν από τους οφθαλμούς πάντων. Πάλλουν αι καρδίαι των απανταχού Ελλήνων. Αντηχούν χαρμοσύνως οι κώδωνες των εκκλησιών και τα πλήθη των Χριστιανών αλαλάζουν και δύει η Ημισέληνος κατατροπωθείσα».
 
 
 




Ο Χρόνος, από την άλλη πλευρά, συνέδεσε τη γιορτή του Αγίου Δημητρίου με την απελευθέρωση της πόλης: «Ότι ενομίζετο ακατόρθωτον, ότι εθεωρείτο όνειρον επραγματοποιήθη, κατορθώθη, συνετελέσθη χθες.
 
 Οι ανευλαβώς διακηρρύσοντες, “ότι ο καιρός των θαυμάτων παρήλθε πλέον” και παρ’ ολίγον να γείνουν  οι ολετήρες του Έθνους αυτοί, εβουβάθησαν, κατεπλάγησαν, ίσως επίστευσαν. Ο Άγιος Δημήτριος “ο των αιχμαλώτων ελευθερωτής”, ο χθες εορταζόμενος άγιος πολιούχος της ελληνικωτάτης Θεσσαλονίκης, παραδίδει την πόλην εις τον ελληνικόν στρατόν».
 
 
   
  



Η εφημερίδα Αθήναι, του Γεώργιου Κ. Πωπ, αναφέρθηκε και στο βυζαντινό παρελθόν της πόλης:
 
 «Εις την ιστορίαν του λαού ημών κατέλαβεν θέσιν επιφανή, διότι καθ’ όλην την μεσαιωνικήν περίοδον υπήρξεν η δευτέρα μεγάλη και επίσημος πρωτεύουσα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. [ ...]
 
 Αι πολυποίκιλοι περιπέτειαι και τα παθήματα από επιδρομών και αλώσεων δίδουν ιδέαν του τεταραγμένου ιστορικού βίου, τον οποίον διήλθεν η μεσαιωνική αυτοκρατορία, συνεχώς κατά των βαρβάρων αγωνιζομένη και συνεχώς σώζουσα την χριστιανωσύνην και τον πολιτισμόν».
 
 
   


Η είδηση της απελευθέρωσης έφτασε, τέλος, καθυστερημένα στη Νέα Υόρκη. Στο φύλλο της 8ης Νοεμβρίου του 1912, η καθημερινή εθνική εφημερίδα Ατλαντίς κυκλοφόρησε με τον τίτλο «Η Θεσσαλονίκη εκυριέφθη», υπότιτλο «Θριαμβευτική είσοδος του διαδόχου» και φιλοξενούσε μια φωτογραφία του θαλάσσιου μετώπου της πόλης, ενώ στη συνέχεια σκιαγραφούσε ένα σύντομο πορτρέτο της πόλης και της ιστορίας της.
 
 
 




Του Χάρη Δ. Ραϊτσίνη 
 
 
 http://www.veteranos.gr
 
 
  Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε


Απέκλεισαν την Εκκλησία του Αγίου Δημητρίου!

 

Η τροϊκανή κυβέρνηση και οι εντός της Ελλάδας συνέταιροι και υποστηρικτές της τρέμουν την οργή του λαού που σωρεύεται και γίνεται καθημερινά ολοένα και μεγαλύτερη. 

 

Κι επειδή ο εφιάλτης τους είναι ο συγκεντρωμένος Ελληνικός λαός, αποφάσισαν να εορτασθεί η γιορτή του μεγαλομάρτυρος
Αγίου Δημητρίου σε συνθήκες κατοχής της χώρας, δηλαδή με κιγκλιδώματα και με προσωπικές προσκλήσεις που δόθηκαν τις προηγούμενες ημέρες σε «επίλεκτους» επισήμους της κυβέρνησης…

Ο Ναός του Αγίου Δημητρίου εόρτασε τη μνήμη του αγίου κεκλεισμένων των θυρών και το εκκλησίασμα έγινε ΜΟΝΟ για τους έμπιστους (ή μπιστικούς) της ανθυπο-κυβέρνησης της τρόικας. Δεν επιτρέπεται η είσοδος στην περιοχή ΚΑΝΕΝΟΣ, αφού η Αστυνομία έχει πάρει δρακόντεια μέτρα, τα οποία στην ουσία στερούν από τους πολίτες το δικαίωμα προσέλευσης στην εκκλησία!!!


Ο φόβος από την περυσινή παρέλαση και το εξόφθαλμο του αταίριαστου της τροϊκανής κυβέρνησης και του ελληνικού λαού, ο πρόεδρος – μαριονέτα που προτιμά τις πριβέ εκδηλώσεις, λειτουργούν ως μέτρα αντιμετώπισης των πολιτών και περιθωριοποίησής τους από κάθε θρησκευτική ή εθνική εκδήλωση! Μόνο αντιδημοκρατικές και κατοχικές κυβερνήσεις λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο. Και αυτές είναι οι βασικές επιλογές εκείνων που επιμένουν να παίζουν το θέατρο των κυβερνώντων.


Η Θεσσαλονίκη σήμερα βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να μην μπορεί να γιορτάσει τη μνήμη του Αγίου Δημητρίου και αύριο θα είναι στην επίσης τραγική θέση να μην μπορεί να αποδώσει τιμές σε όλους εκείνους που έδωσαν τη ζωή τους για την ελευθερία της χώρας. Τα κάγκελα και η Αστυνόμευση είναι επιλογές της κυβέρνησης που δεν εκφράζει τους Έλληνες. Τα κάγκελα και η Αστυνόμευση θα είναι και η νομοτελειακή κατάληξη για εκείνους που συναποφάσισαν και συνεργάστηκαν στην μετατροπή της χώρας σε προτεκτοράτο.


Κωνσταντίνος


ΥΓ: Το τραγικό του σημερινού αποκλεισμού του ναού του Αγίου Δημητρίου είναι πως οι άθεοι απέκλεισαν τους πιστούς εκτός της Εκκλησίας. Εμπόδισαν το δικαίωμα της ανεμπόδιστης άσκησης λατρείας από τον Έλληνα πολίτη, το οποίο προστατεύεται από το Σύνταγμα της χώρας... το οποίο κουρελιάζουν σε κάθε ευκαιρία, οποτεδήποτε τους εμποδίζει να εφαρμόσουν την εκτρωματική τους δημοκρατία.


Επιστολή Έλληνα προς τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ.κ. Άνθιμο


Σεβασμιώτατε Mητροπολίτη Θεσσαλονίκης.

 
Με εκπληξη μαθαίνω πως στη δοξολογία η οποία πρόκειται να γίνει στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου η είσοδος των πιστών επιτρέπεται μόνον με ειδική πρόσκληση(;) και κατόπιν εξονυχιστικού ελέγχου(;) ! ενώ περιμετρικά του Ναού ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας έχουν αποκλείσει περιμετρικά την εκκλησία, έχοντας τοποθετήσει μάλιστα και προστατευτικά κιγκλιδώματα γύρω από τον Ιερό Ναό.


Με πολύ σεβασμό επιτρέψτε μου λοιπον Σεβασμιώτατε να ρωτήσω.
Αποδέχεστε αυτό το μέτρο που ουσιαστικά καταργεί τη θεμελιώδη έννοια της καθολικότητας της Εκκλησίας; Έχω διδαχθεί από την ορθόδοξη πίστη πως η αγία μας Εκκλησία είναι Καθολική διότι αγκαλιάζει όλους τους ανθρώπους, χωρίς καμιά διάκριση και πως η ουσιαστική μετοχή των πιστών (συνιερουργοί) στα δρώμενα της Εκκλησίας είναι θεμελιώδης καθόσον τίποτα δεν τελείται χωρίς και τη δική μας παρουσία και συμβολή! 


Ο πιστός δεν μπορεί να αποξενωμένος από τα τελούμενα, δίοτι σε μια τέτοια περίπτωση το αποτέλεσμα θα είναι να αποδυναμωθεί η συνείδησή του ότι αποτελεί μέλος και να θεωρήσει πως η λατρεία αφορά αποκλειστικά στους ιερείς, η διαμόρφωση δηλαδή μιας κληρικαλιστικής αντίληψης με αρνητικές συνέπειες για τη ζωή της Εκκλησίας. 


Αποδέχεστε ή όχι αυτό το μέτρο που δημιουργεί μια αντινομία μέσα στην Εκκλησία, θεωρώντας πως μια ομάδα βαπτισμένων είναι «προσκεκλημένοι» στη λατρεία (δηλαδή ξένοι ) και όχι ισότιμα μέλη του εκκλησιαστικού ώματος;
Με τον προσήκοντα σεβασμό


Νίκος Βασιλειάδης 

 

 




 http://www.triklopodia.com


 Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε

Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

«ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΧΕΡΙ» ΤΗΣ ΙAF «Η Ισραηλινή Αεροπορία βομβάρδισε αποθήκη πυρομαχικών στο Σουδάν» λέει το Χαρτούμ

   

 
Το Ισραήλ κατηγόρησε το Σουδάν για επιδρομή τεσσάρων μαχητικών αεροσκαφών εχθές το βράδυ όταν εργοστάσιο πυρομαχικών στο Χαρτούμ το οποίο τινάχθηκε κυριολεκτικά στον αέρα.


«Τέσσερα μαχητικά αεροσκάφη της ΙΑF επιτέθηκαν εναντίον του εργοστασίου Γιαρμούκ», ανακοίνωσε ο Αχμέντ Μπελάλ Οσμάν, υπουργός πληροφοριών του Σουδάν, προσθέτοντας ότι φαίνεται πως πλησίασαν το εργοστάσιο από τα ανατολικά.
Ο Σουδανός υπουργός κατηγόρησε το Ισραήλ για την επίθεση λέγοντας πως το γεγονός πρόκειται να διερευνηθεί περαιτέρω από τις αρχές της χώρας δείχνοντας όμως την ισραηλινή Αεροπορία ως τον βασικό υπαίτιο για την έκρηξη.


Αυτόπτες μάρτυρες είχαν κάνει λόγο για εκρήξεις στο εργοστάσιο πριν ξεσπάσει η πυρκαγιά. Αρκετοί άνθρωποι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με αναπνευστικά προβλήματα εξαιτίας του καπνού, αλλά δεν υπάρχουν αναφορές για θύματα, όπως μετέδωσε νωρίτερα το κρατικό πρακτορείο.


Το Μάιο, η σουδανική κυβέρνηση είχε δηλώσει ότι ένα άτομο σκοτώθηκε σε έκρηξη παγιδευμένου αυτοκινήτου στο Πορτ Σουντάν και ισχυρίστηκε ότι το περιστατικό έμοιαζε με έκρηξη πέρυσι, την ευθύνη για την οποία είχε επιρρίψει σε ισραηλινή επίθεση.


Υπενθ6υμίζεται  ότι τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2009 είχαν πραγματοποιηθεί δύο αεροπορικές επιδρομές εναντίον του Σουδάν και μια εναντίον στόχου στην Ερυθρά Θάλασσα από αεροσκάφη που φημολογείτο ότι ανήκαν στην ισραηλινή Αεροπορία.
Οι στόχοι αφορούσαν τοποθεσίες συγκέντρωσης όπλων από το Ιράν όπου το Ισραήλ είχε κατηγορήσει ότι διοχετεύονταν λαθραίως  στη λωρίδα της Γάζας. Όπως και τότε έτσι και σήμερα το Ισραήλ αρνήθηκε να σχολιάσει τις αεροπορικές επιδρομές .


Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

 Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε

Κλιμάκωση: Μπαράζ ρουκετών στην Γάζα - 73 βλήματα έπληξαν το Ισραήλ

    
 
Καταιγίδα ρουκετών από την Γάζα κατά του Ισραήλ κινητοποιηθεί τις Ισραηλινές και Αμερικανικές δυνάμεις που αυτή την περίοδο ασκούνται στο Ισραήλ για την αντιμετώπιση πυραυλικής επίθεσης από το Ιράν και την Hizbollah Λιβάνου. 


Συνολικά 73 ρουκέτες έπληξαν το Ισραήλ σήμερα εκ των οποίων οι 13 την πόλη Ashkelon όπου το σύστημα Iron Dome απέδωσε ικανοποιητικά καταρρίπτοντας 7 συνολικά ρουκέτες. Άμεση ήταν η κινητοποίηση των ισραηλινών και αμερικανικών δυνάμεων οι οποίες αυτή την περίοδο πραγματοποιούν στο Ισραήλ την άσκηση
αεράμυνας Austere Challenge 12 και την άσκηση Turning Point 6.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Ισραήλ οι ασκήσεις σταμάτησαν ενώ οι Ισραηλινοί μετέφεραν νέα
αντιπυραυλικά συστήματα στα σύνορα με την Γάζα.


 Αυτή την ώρα Ισραήλ και Αμερικανοί συζητούν για το τι θα πράξουν οι 1.000 Αμερικανοί τα αντιαεροπορικά συστήματα που οι Αμερικανοί μετέφεραν στο Ισραήλ καθώς και τα αμερικανικά αντιτορπιλικά τα οποία είναι εξοπλισμένα με το σύστημα AEGIS.


Αναμφίβολα αυτό που η κυβέρνηση Ομπάμα δεν θα ήθελε αυτή την στιγμή ενόψει των εκλογών της 6ης Νοεμβρίου θα ήταν η εμπλοκή των Αμερικανών σε μία νέα σύγκρουση στην περιοχή.
Η επίθεση της Χαμάς πραγματοποιήθηκε μία ημέρα μετά την αναχώρηση του ηγέτη του Κατάρ του Sheikh Hamad bin Khalifa Al Thani ο οποίος την Τρίτη επισκέφτηκε επίσημα της Γάζα και υποσχέθηκε την πραγματοποίηση επενδύσεων στην Γάζα ύψους 400 εκατ. δολαρίων.  


Η κίνηση αυτή του ηγέτη του Κατάρ και η σημερινή επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ προκάλεσε την αντίδραση του προέδρου του Ισραήλ ο οποίος δήλωσε ότι το Ισραήλ δεν μπορεί να ανεχτεί τις επιθέσεις αυτές. Από την άλλη πλευρά η επίσκεψη του ηγέτη του Κατάρ στην Γάζα δεν ήταν και τόσο αθώα σύμφωνα με τους Ισραηλινούς.


Όπως αναφέρουν πηγές από το Ισραήλ η επίσκεψη του Sheikh Hamad bin Khalifa Al Thani στην Γάζα εντάσσεται στην προσπάθεια του να επεκτείνει την επιρροή του Κατάρ μετά την Λιβύη και την Συρία στην Γάζα. Η υποστήριξη του Κατάρ στην Χαμάς θα επιτρέψει στην οργάνωση να δυναμώσει
στρατιωτικά και οικονομικά και να γίνει πιο απειλητική για το Ισραήλ. 



Κατά μία εκτίμηση η σημερινή επίθεση αποτελεί μία επίδειξη δύναμης της Χαμάς στον νέο
υποστηρικτή της ο οποίος επιθυμεί την δημιουργία μίας σοβαρής και πειθαρχημένης στρατιωτικής δύναμης στην περιοχή.



Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr  


Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε
 


Χρήστος Πασαλάρης: "Από τα ατίθασα blogs με τα εγερτήρια κείμενα θα ξεκινήσει μια νέα σωτήρια εξέγερση"

Ένα άρθρο-ύμνο στην ανεξάρτητη και αδέσμευτη δημοσιογραφία του μεγάλου δασκάλου Χρήστου Πασαλάρη, ξεχωρίσαμε από την Real News της Κυριακής.
Ο τίτλος του άρθρου “Από τον Τύπο θα ξεκινήσει μια νέα, σωτήρια εξέγερση!” ενδεικτικός του περιεχομένου του.
 
Ο τελευταίος των Μοϊκανών δάσκαλος-δημοσιογράφος μιας γενιάς τεραστίων ανθρώπων του Τύπου, που παραμένουν ελεύθεροι και ανεξάρτητοι γραφιάδες, που δεν πλούτισαν, και δεν υπέκυψαν στις σειρήνες της Διαπλοκής, επιμένει πως το φυτίλι που θα πυροδοτήσει την νέα εξέγερση θα είναι ο Ανεξάρτητος Τύπος….
Με πρωτοπορία βεβαίως το διαδίκτυο, και τα ελεύθερα, αδέσμευτα blogs…
 
 
ΜΥΡΙΖΕΙ μπαρούτι η δύστυχη πατρίδα, καθώς η τύχη της παίζεται κορώνα – γράμματα στις Βρυξέλλες τις επόμενες 20 μέρες, παρά τα καλά λόγια της Συνόδου Κορυφής. Η υπόκωφη λαϊκή εξέγερση που έχει ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια θα ξεσπάσει καλπάζοντας. Και θα είναι ανοργάνωτη, απροετοίμαστη, ξεκαπέλωτη… 
Δηλαδή αυτό ακριβώς που τρέμει η ξένη κατοχή. Θα είχε ξεσπάσει από καιρό αν οι φιλήσυχοι νοικοκυραίοι δεν διατηρούσαν έστω και αμυδρές ελπίδες ομαλής εξόδου από τη θανατερή κρίση… 
Και αν ο ελληνικός Τύπος είχε ξαναβρεί εκείνο τον παλαιό αγωνιστικό εαυτό του… Αλλωστε, αυτό είναι και το θέμα της σημερινής γραφής…
ΘΥΜΙΖΩ λοιπόν ότι........
λειτουργοί της πέννας ήσαν οι περισσότεροι «μπουρλοτιέρηδες» των εθνικών και κοινωνικών επαναστάσεων, έξη τον αριθμόν. 
 
Πρώτος και καλύτερος ο «πατέρας της ελληνικής δημοσιογραφίας», ο ρασοφόρος Θεόκλητος Φαρμακίδης, ο πιο γενναίος μαχητής της ελευθερίας του Τύπου. 
Τον αναφέρω γιατί σαν σήμερα, στις 21 Οκτωβρίου του 1825, έπλεε σε πελάγη ευτυχίας όταν δημοσίευσε στην εφημερίδα του (τη «Γενική Εφημερίδα της Ελλάδος») το ποίημα που του έστειλε από το Μεσολόγγι ο Διονύσιος Σολωμός με τον τίτλο «Υμνος εις την Ελευθερίαν»! Αυτό ακριβώς το ποίημα που έγινε ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΣ ΥΜΝΟΣ!
 
ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ της πέννας ήσαν όλοι αυτοί που πυροδότησαν την επανάσταση του ’21, από τον Αδαμάντιο Κοραή ώς τον Ρήγα Φεραίο, από τον Ανθιμο Γαζή ώς τους αδελφούς Μαρκίδες Πουλίου, από τον Πολυζωίδη ώς τον Μάγερ και από τον Κοκκινάκη και τον Αντωνιάδη ώς τον Λουριώτη και τον Σούτσο. 
 
Λίγο πριν από τον εθνικό ξεσηκωμό ο Κοραής έγραφε από το Παρίσι στον Νεόφυτο Βάμβα: 
«Συστήσατε το ταχύτερον επαναστατικάς εφημερίδας, ει δυνατόν και χειρογραμμένας»! 
Οπως και έγινε. Η Ελλάδα γέμισε τότε με επαναστατικές εφημερίδες γραμμένες με το χέρι. 
Οπως γεμίζει και σήμερα με χιλιάδες ατίθασα blogs και με εγερτήρια κείμενα στο διαδίκτυο και στους τοίχους…
ΠΟΛΛΟΙ πατριώτες δημοσιογράφοι έχασαν τότε τη ζωή τους αγωνιζόμενοι, όπως ο Μάγερ, που σκοτώθηκε στην «Εξοδο». Αλλοι πέθαναν πάμπτωχοι, όπως ο Φαρμακίδης, που μοίρασε τη μεγάλη κληρονομιά του στα φτωχόπαιδα. Αλλοι σάπισαν στις φυλακές μαχόμενοι κατά της λογοκρισίας και άλλοι έπαιξαν τη ζωή τους κορώνα – γράμματα, όπως ο Πολυζωίδης για να σώσει τον Κολοκοτρώνη από τη θανατική καταδίκη.
 
 
ΘΑΡΡΑΛΕΟΙ δημοσιογράφοι άνοιξαν τον δρόμο στις επαναστάσεις του 1843 για το Σύνταγμα, του 1862 για την έξωση του Οθωνα, και του 1909 και 1922 για την κάθαρση και τη δημοκρατία, όπως ο Λεβίδης, ο Φιλήμων, ο Σούτσος, ο Γαβριηλίδης… 
Αλλοι έπεσαν δολοφονημένοι, όπως ο Καβαφάκης, ο Βιδάλης, ο Καραγιώργης, ο Μπακογιάννης, ο Αθανασιάδης, ο Μομφεράτος. Και άλλοι τιμήθηκαν με «κηδείες δημοσία δαπάνη», όπως ο Σουρής, ο Νικολόπουλος, ο Κύρου… 
 
 
Δημοσιογράφοι ήσαν οι πατριώτες που πυροδότησαν κορυφαίους εθνικούς αγώνες, όπως ο Καλαποθάκης και ο Λαμπράκης με τον Μακεδονικό Αγώνα, ο Κύρου με το Κυπριακό, ο Καράντζας και ο Μπότσης με την αντίστασή τους επί κατοχής, η Βλάχου, ο Κύρκος και πλήθος άλλοι με τη θαρραλέα στάση τους επί επταετίας. 
Στην αντίσταση του 1941-44 εκδόθηκαν κάπου 600 παράνομες εφημερίδες -οι περισσότερες στην κατεχόμενη Ευρώπη- και οδηγήθηκαν στο απόσπασμα δεκάδες άνθρωποι του παράνομου Τύπου, ανάμεσά τους και ο γράφων, που γλύτωσε από θαύμα…
 
 
ΑΥΤΑ ΤΟΤΕ… Σήμερα όμως; 
Ποιοι λειτουργοί του Τύπου θα πυροδοτούσαν μια επαναστατική αλλαγή που τόσο ανυπόμονα ζητάει η πατρίδα; 
Μήπως αυτός ο αθεόφοβος «εκδότης» που έχει καταδικαστεί για απάτες και τα καταφέρνει να μη μένει ούτε μια μέρα στη φυλακή, παριστάνοντας τον ψυχοπαθή; 
Μήπως κάποιοι όμοιοί του που κολυμπάνε σε μαύρο χρήμα, κερδισμένο από βρώμικες υπηρεσίες; 
Μήπως αρκετοί θεσιθήρες βολεμένοι σε «γραφεία Τύπου» και σιτιζόμενοι με μυστικά κονδύλια; 
 
 
Μήπως κάποιοι φωνακλάδες και θεατρίνοι που λειτουργούν ως «αμορτισέρ» και που κανείς δεν ξέρει ποιοι κρύβονται από πίσω τους;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ. Τη «δουλειά» θα την κάνουν οι άλλοι, οι πολλοί, οι ανώνυμοι, οι ρομαντικοί του «σιναφιού» μας, με επικεφαλής ένα – δύο κορυφαίους που κάποια στιγμή θα τα βροντήξουν και θα πουν «ώς εδώ και μη παρέκει»!.. 
Υπάρχουν τέτοιοι στο λειτούργημά μας; 
 
 
Υπάρχουν, και αρσενικοί και θηλυκοί. Να τους κατονομάσω; 
Δεν έχει νόημα. Ο κόσμος τούς ξέρει, τους βλέπει, τους ξετρυπώνει, τους διαβάζει, τους ακούει, τους εμπιστεύεται. Και σπάνια κάνει λάθος. Αργά ή γρήγορα θα βγουν στον αέρα. 
Εννοώ σε αυτό τον ζωογόνο αέρα που «μυρίζει μπαρούτι»!..
 
 
Κουρδιστό Πορτοκάλι
 
 Για την προσπάθεια μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε